جمهوری خواهان آمریکا به اوکراین اولتیماتوم دادند

© Sputnik / Igor Mikhalev /  مراجعه به بانک تصاویر کاخ کنگره آمریکا
کاخ کنگره آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2024
اشتراک
مخالفان کمک به اوکراین در حزب جمهوری خواه آمریکا معتقدند که بسته 61 میلیارد دلاری اختصاص داده شده توسط کنگره آخرین کمک بزرگ برای کی یف خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب در مقاله منتشره در روزنامه هیل اعلام شده است.
این نشریه می نویسد: "شکاکان محافظه کار در مورد موضوع تأمین مالی جنگ در اوکراین پیش بینی می کنند که لایحه ای که این هفته به تصویب رسید، آخرین بسته کمکی بزرگ ایالات متحده برای کی یف خواهد بود".
مخالفان تخصیص این کمک‌ها پیروزی رهبر جمهوری‌خواهان در سنای ایالات متحده، میچ مک‌کانل را قبول دارند که در این دور از مناظره، این لایحه را از طریق کنگره به تصویب رساند، اما استدلال می‌کنند که در صورت درخواست جدید برای کمک مالی برای اوکراین، رئیس‌جمهور جو بایدن دست خالی کنگره را ترک خواهد کرد.
سناتور جیمز دیوید ونس، جمهوری خواه از اوهایو گفت: "اگر اوکراین فکر می کند که 60 میلیارد دلار دیگر از کنگره ایالات متحده دریافت خواهد کرد، این غیرممکن است".
دمیتری پسکوف سخنگوی رسمی ریاست جمهوری روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.04.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه پیروز در درگیری اوکراین
در همان زمان هیل می نویسد، حامیان کی یف تنها با یک سوال روبرو هستند: چه زمانی اوکراین به کمک جدید نیاز خواهد داشت.
این نشریه خاطرنشان می کند: "سناتورهای هر دو حزب انتظار دارند که 61 میلیارد دلار تصویب شده توسط کنگره در این هفته تا ماه نوامبر و احتمالاً تا پایان سال کی یف را سرپا نگه دارد"
بایدن روز چهارشنبه لایحه کمکی تقریباً 61 میلیارد دلاری را که کنگره برای متحدان خارجی از جمله اوکراین تصویب کرده بود، امضا کرد. وی سپس گفت که واشنگتن در ساعات آینده تحویل وسایل نظامی به کی یف را آغاز خواهد کرد. صحبت در مورد مهمات دفاع هوایی، توپخانه، سیستم های موشکی و خودروهای زرهی است.
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، ایالات متحده مستقیماً در درگیری در اوکراین دخالت دارد، اما این نمی تواند نتیجه عملیات ویژه روسیه علیه ارتش اوکراین را تغییر دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала