- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد
کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.04.2024
اشتراک
طی هفته گذشته، پرسنل نظامی گروه "جنوبی ارتش روسیه " خطوط و مواضع سودمندتری را در محور دونتسک اشغال کردند و همچنین واحدهای 12 تیپ اوکراینی را شکست دادند و 7 ضد حمله را دفع کردند و تلفات دشمن بالغ بر 3550 سرباز روسیه بود.
به گزارش اسپوتنیک این خبر را وزارت دفاع روسیه امروز جمعه منتشر کرد.
در گزارش هفتگی وزارت دفاع روسیه از 13 آوریل تا 19 آوریل آمده است: در محور دونتسک، در نتیجه اقدامات موفقیت آمیز یگان های گروه نیروهای "جنوب"، موقعیت های سودمندتری اشغال شد و به نیروی انسانی و تجهیزات چهار تیپ تهاجمی، دو تیپ هوایی و شش تیپ مکانیزه نیروهای مسلح اوکراین در مناطق شهرک های بلوگروفکا، رازدولوفکا، اورخوو-واسیلوفکا، بوگدانوفکا، کلشچفکا و کردیوموفکا جمهوری خلق دونتسک ضربه وارد شد".
هالیوود بی خبر از شکست اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.04.2024
گزارش و تحلیل
شکست اوکراین قطعی است، اما هالیوود و واشنگتن از این امر اطلاعی ندارند
خاطرنشان می شود که هفت ضدحمله یگان های 46 هوایی و تیپ تهاجمی کوهستانی شماره ده نیروهای مسلح اوکراین در مناطق کراسنوگروفکا و نوومیخایلوفکا در جمهوری خلق دونتسک دفع شد.
وزارت دفاع روسیه افزود: دشمن بیش از 3550 پرسنل نظامی، چهار دستگاه تانک، پنج خودروی زرهی رزمی و 87 خودرو را از دست داد.
علاوه بر این، همانطور که در این گزارش اشاره شد، در جریان نبرد ضد آتشباری، 31 عراده توپ صحرایی مورد اصابت قرار گرفت که 14 عراده آن ساخت غرب بود و چهار ایستگاه جنگ الکترونیک (نوتا و انکلاو) و 7 انبار مهمات منهدم شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала