جزئیاتی دیگر از وضعیت سیل زده اورسک روسیه+ عکس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر شکسته شدن سد در اورسک روسیه
شکسته شدن سد در اورسک روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.04.2024
اشتراک
در حال حاضر، 2450 ساختمان مسکونی به زیر آب رفته اند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس وزارت شرایط اضطراری روسیه وارد شهر اورسک سیل زده شد.
الکساندر کورنکوف، رئیس وزارت شرایط اضطراری، وارد اورسک شد که پس از شکستن سد واقع بر رودخانه اورال، دچار سیل گسترده شد.هواپیمای ویژه این وزارتخانه در فرودگاه اورسک به زمین نشست. ریاست وزارت شرایط اضطراری روسیه بلافاصله به مناطق سیل زده شهر رفت. ایلیا دنیسوف معاون ریاست وزارت شرایط اضطراری به وی گزارش داد.
وی در این خصوص گفت: «وضعیت در حال تحول و تغییر است، شرایط دشوار است. ما متناسب با شرایط عمل خواهیم کرد».
این وزارتخانه وضعیت سیل در منطقه اورنبورگ را پیچیده ارزیابی کرده است. وزارت شرایط اضطراری روسیه گزارش داد که کورنکوف، رئیس این وزارتخانه به نمایندگی از طرف ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به منطقه اورنبورگ سفر کرد تا اقدامات ضروری را برای از بین بردن عواقب سیل در محل سازماندهی کند. وی تلاش ها برای ارائه کمک به مردم و افزایش اقدامات بیشتر برای از بین بردن پیامدهای فاجعه را بررسی خواهد کرد. پیش از این دفتر شهردار اورنبورگ به اسپوتنیک اعلام کرد که در پی شکسته شدن یک سد در اورسک، ساکنان از منطقه سیل زده تخلیه می شوند.
در حال حاضر، 2450 ساختمان مسکونی به زیر آب رفته اند.
شکسته شدن سد در یکی از شهرهای استان اورنبورگ روسیه و به زیر آب رفتن خانه ها  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.04.2024
شکسته شدن سد در یکی از شهرهای استان اورنبورگ روسیه و به زیر آب رفتن خانه ها + فیلم
دفتر شهردار اورسک گفت، روز جمعه، در منطقه خیابان اورنبورگسکایا، سدی که شهر را از رودخانه اورال محافظت می کرد شکست. شهردار واسیلی کوزوپیتسا تصریح کرد که این سد در دو مکان آسیب دیده است. نیمی از بخش قدیمی شهر اورسک زیر آب رفته است و خطر جدا شدن این منطقه از بخش جدید شهر وجود دارد.
اکنون تخلیه دسته جمعی مردم صورت گرفته است، مراکز اسکان موقت برای آنها تدارک دیده شده است. در مجموع 4258 خانه و 10987 نفر در منطقه سیل زده گرفتار شدند. تعدادی از تاسیسات شبکه برق رسانی زیرآب رفته و برق چندین منطقه قطع شده است.
بامداد شنبه، سطح آب رودخانه اورال در اورسک بحرانی شد و به 9.27 متر رسید. به گفته کارشناسان، آب بین یک و نیم تا دو هفته دیگر از شهر خارج می شود. 531 نفر از جمله 216 امدادگر وزارت اوضاع اظطراری روسیه ، 125 دستگاه تجهیزات و 75 فروند شناور در محل مشغول به کار هستند. در اورسک، مانند کل استان اورنبورگ، وضعیت اضطراری اعلام شده است.
طبق آخرین خبر رسیده جنازه های سه نفر در شهر سیل زده اورسک پیدا شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала