پیشنهاد رادیکال آمریکا: اوکراین باید ارتباط خود را با ناتو قطع کند

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинские солдаты во время военных учений в Украине
Украинские солдаты во время военных учений в Украине - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2024
اشتراک
پروفسور آمریکایی پیشنهاد کرد که اوکراین باید بی طرف شود و همه روابط خود را با ناتو قطع کند.
به گزارش اسپوتنیک، جان میرشایمر، پروفسور آمریکایی ​​در مصاحبه با "جاجینگ فریدم" پیشنهاد کرد که اوکراین باید با وضعیت بی طرفی موافقت کند و همه نوع همکاری با ائتلاف آتلانتیک شمالی را متوقف کند.
وی خاطرنشان کرد: من بارها گفته ام که ما باید کاری را انجام دهیم که لازم است: تشویق اوکراینی ها به بی طرف بودن و قطع کلیه روابط با ناتو. علاوه بر این، ما باید کمک های اقتصادی و نظامی به اوکراین را متوقف کنیم.
به گفته میرشایمر، نیروهای مسلح اوکراین اکنون در میدان جنگ متحمل شکستی وحشتناک شده اند، در حالی که موازنه قوا به سرعت به نفع روسیه تغییر می کند. وی همچنین افزود که کمک های غرب دیگر نمی تواند وضعیت را تغییر دهد.
Флаги Евросоюза, Польши и НАТО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
لهستان از ایجاد یک ماموریت مشترک ناتو در اوکراین خبر داد
میرشایمر ​​خاطرنشان کرد که متحدان سلاح های لازم را ندارند که باید به کی یف منتقل شوند. این کارشناس در پایان گفت: علاوه بر این، آنها قادر به حل مشکل کمبود نیروی انسانی در ارتش اوکراین نیستند.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، در دیدار با رهبری نیروهای مسلح روسیه در 2 آوریل، گفت که تلفات نیروهای مسلح اوکراین از ابتدای سال جاری از 80 هزار نفر فراتر رفته است. وی اظهار داشت: پس از ناکامی در ضدحمله تابستانی، دشمن در تلاش بود تا در خطوط خاصی جای پای خود را به دست آورد. ارتش روسیه به پیشروی به سمت غرب ادامه می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала