پرواز یک شی نورانی بر فراز مرز ایران و عراق + فیلم

© Photo / khabarfoori.comپرواز یک شی نورانی بر فراز مرز ایران و عراق
پرواز یک شی نورانی بر فراز مرز ایران و عراق  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2024
اشتراک
ویدئویی از یک شی نورانی پرنده که ابتدا بر فراز شهر اهواز، واقع در استان خوزستان در جنوب غربی ایران، هم مرز با عراق و سپس در خود عراق مشاهده شد، در شبکه های اجتماعی ایران دست به دست می شود.
پست‌های همراه با این ویدئو در بحبوحه تشدید تنش‌ها در منطقه پس از حمله هوایی روز دوشنبه توسط نیروی هوایی اسرائیل به سرکنسولگری ایران در دمشق منتشر شده است. محل اقامت سفیر ایران در جمهوری عربی حسین اکبری نیز در ساختمان کنسولگری قرار داشت اما وی آسیبی ندید. سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که هفت افسر از جمله دو مستشار ارشد به نام‌های محمدرضا زاهدی، فرمانده سپاه قدس در سوریه و لبنان و معاون وی، سرتیپ محمدهادی حاجی رحیمی، کشته شدند.
وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حمله اسرائیل اعلام کرد که ایران این حق را برای خود محفوظ می داند که به حمله هوایی تل آویو به سرکنسولگری در دمشق پاسخ دهد و همچنین نحوه دقیق "مجازات متجاوز" را تعیین کند.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، گفت که اسرائیل بهای سنگینی برای این حمله خواهد پرداخت و رهبران جنبش های مقاومت در منطقه گفتند که لازم است از همه امکانات ممکن در رویارویی با اسرائیل برای حمایت از جنبش فلسطینی حماس و سایر گروه های مسلح فلسطینی در نوار غزه استفاده شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала