وزیر دفاع ایران: اسرائیل سیلی محکمی خواهد خورد

محمد رضا آشتیانی
محمد رضا آشتیانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2024
اشتراک
وزیر دفاع ایران با تاکید بر حمایت از ملت فلسطین اعلام کرد اسرائیل "به خاطر ترور مستشاران ایرانی در سوریه سیلی محکمی خواهد خورد".
به گزارش اسپوتنیک، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با المیادین تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به خاطر ترور مستشاران ایرانی در سوریه سیلی محکمی خواهد خورد.
وی همچنین تاکید کرد که بی‌شک پیروزی نهایی را فلسطینی‌ها محقق خواهند کرد.
امیر آشتیانی خاطرنشان کرد که تمام ملت‌های جهان و نیروهای مقاومت در منطقه امروز حامی ملت فلسطین هستند.
وزارت دفاع سوریه شامگاه دوشنبه از حمله هوایی اسرائیل به ساختمان سرکنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه خبر داد. ساختمان سرکنسولگری همچنین محل اقامت سفیر ایران در جمهوری عربی سوریه، حسین اکبری بود - سفیر ایران در جریان حمله آسیبی ندید اما خود ساختمان کسرنسولگری نیز در اثر حمله موشکی به کلی ویران شد.
آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
پیام رهبر ایران خطاب به اسرائیل به زبان عبری
بر اساس گزارش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در حمله اسرائیل هفت افسر سپاه از جمله دو مستشار ارشد - محمدرضا زاهدی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و لبنان و جانشین وی، سردار محمدهادی حاجی رحیمی، کشته شدند.
وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حمله اسرائیل اعلام کرد که ایران این حق را برای خود محفوظ می داند که به حمله هوایی تل آویو به سرکنسولگری در دمشق پاسخ دهد و همچنین نحوه دقیق "مجازات متجاوز" را تعیین کند.
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، گفت که اسرائیل بهای سنگینی برای این حمله خواهد پرداخت و رهبران جنبش های مقاومت در منطقه گفتند که لازم است از همه امکانات ممکن در رویارویی با اسرائیل برای حمایت از جنبش فلسطینی حماس و سایر گروه های مسلح فلسطینی در نوار غزه استفاده شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала