سید حسن نصرالله: واکنش ایران به تجاوز اسرائیل در دمشق "قطعی" است

© AP Photo / Hassan Ammarنصرالله: ایران امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است‎
نصرالله: ایران امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری است‎ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2024
اشتراک
دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به تجاوز اخیر اسرائیل به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در ابتدای سخنرانی خود با عرض تشکر از تمام کسانی که در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده‌اند، گفت که روز قدس روزی است که ما از طریق آن تعهد و موضع و مقاومت و آرمان‌های بزرگ خود را بیان می‌کنیم.
سید حسن نصرالله در ادامه به جنایت وحشیانه اخیر اسرائیل علیه بخش کنسولی سفارت ایران در سوریه اشاره و تاکید کرد که واجب است در این روز یاد کنیم از شهدایی که طی روزهای اخیر در تجاوز دشمن صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسیدند از جمله فرماندهان بزرگ شهیدی که برای ما و در مسیر مقاومت ارزش تاریخی دارند.
نگرانی اتحادیه اروپا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2024
نگرانی اتحادیه اروپا از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق
دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: پاسخ ایران به این تجاوز صهیونیست‌ها قطعی و حتمی است و اسرائیل از ترس واکنش ایران به حالت آماده‌باش درآمده است. این بخشی از نبرد ماست که دشمن را در سطح مادی و روانی در وضعیت فرسایشی قرار دهیم. پاسخ ایران قطعی است.
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در آماده باش هستند و همه نیروهای ذخیره خود را فراخوانده‌اند و اکنون باید ایران تصمیم بگیرد که پاسخ به تجاوز صهیونیست‌ها را چه زمانی خواهد داد. البته زمان مهم نیست و این بخشی از نبرد ما می‌باشد اما به هرحال هیچ شکی در اصل مسئله وجود ندارد. ما زمان پاسخ ایران به جنایت رژیم اشغالگر را نمی‌دانیم اما همه ایرانی‌ها درباره لزوم دادن این پاسخ اتفاق نظر دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала