هشدار سردار سلامی: هیچ عملی از دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند

© Photo / IRNAفرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم
فرمانده سپاه: نیازی به کمک امریکایی ها نداریم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.04.2024
اشتراک
سردار سلامی گفت: اسرائیل نمی‌تواند از شر فتنه‌هایی که ایجاد می‌کند بگریزد، در دسترس و در معرض است و می‌داند که چه خواهد شد. ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه مراسم روز قدس در دانشگاه تهران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خنجری است که نظام مزور و شیطانی انگلیس از 75 سال قبل آن را در پهلوی پیکره امت اسلام فرو کرد و بعد از آن آمریکا جنایتکار این رژیم را به عنوان یک سر پل سیاسی و امنیتی و جغرافیایی در منطقه جهان اسلام تقویت کرد تا اهرمی برای مهار و تنظیم سیاست‌های جنایتکارانه و استعمارگرانه آمریکای جنایتکار باشد.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه آمریکا مجبور شده است نقطه تمرکز خود را از اقتصاد بر امنیت در شرق مدیترانه قرار دهد و زوال او از این منظر شتاب گرفته است اما آمریکا حاضر نیست این رژیم را رها کند، گفت: رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی آمریکا امروز زنده است. او در اتاق مراقبت‌های ویژه سیاسی، امنیتی، و روانی آمریکا در حال نفس کشیدن است هرگاه این دستگاه تنفس مصنوعی غرب برداشته شود او حیات نباتی به خود خواهد گرفت و فرو خواهد ریخت و این نزدیک است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسرائیل بین حیات و ممات دست و پا می زند و هر اقدامی انجام بدهد شکست خواهد خورد، اظهار داشت: او اگر جنگ با فلسطین را ادامه دهد در پایان مجبور خواهد شد به مقاومت آسمانی مردم فلسطین تن دهد و اگر عقب‌نشینی هم بکند، باز هم شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد: پیام‌هایی که از داخل غزه به ما منتقل می شود این است که ما هیچ مشکلی برای ادامه این استقامت نداریم. فلسطینی ها به ما می گویند شما محکم باشید چرا که ما رژیم را در غزه مدفون خواهیم کرد. راهی برای نجات صهیونیستها وجود ندارد. صهیونیستها نمی‌توانند میان جنگ و زندگی یکی را انتخاب کنند، راهشان تسلیم شدن است.
وی گفت: رهبر بزرگ و علمدار انقلاب‌مان فرمودند که دلاورمردان ما رژیم صهیونیستی را تنبیه خواهند کرد. این رژیم نمی‌تواند از شر فتنه‌هایی که ایجاد می‌کند بگریزد، در دسترس و در معرض است و می‌داند که چه خواهد شد. ما هشدار می‌دهیم هیچ عملی از دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون پاسخ نخواهد ماند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала