گروگان‌های عملیات تروریستی در چابهار ایران آزاد شدند

© Photo / IRNAگروگان‌های عملیات تروریستی در چابهار ایران آزاد شدند
گروگان‌های عملیات تروریستی در چابهار ایران آزاد شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
اشتراک
معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ایران گفت: گروگان‌های عملیات تروریستی چابهار که در یک ساختمان مسکونی توسط اعضای گروهک جیش الظلم به عنوان گروگان گرفته شده بودند، آزادشدند.
به گزارش اسپوتنیک، علیرضا مرحمتی روز پنجشنبه اعلام کرد: در پی انجام عملیات تروریستی در مقر نظامی و دریابانی چابهار اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم (گروهک جیش العدل در ایران چنین نامیده می شود) پس از شکست در انجام عملیات‌ها به یک ساختمان مسکونی پناه برده و تعدادی از شهروندان را به عنوان گروگان گرفتند.
وی افزود: با تلاش نیروهای جان برکف و با ورود نیروهای امنیتی شهروندان گروگان گرفته شده از چنگال اعضای این گروهک تروریستی نجات بافتند.
کشته شدن 3 نفر از نیروهای امنیتی ایران در حمله تروریستها در چابهار و راسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
کشته شدن 3 نفر از نیروهای امنیتی ایران در حمله تروریستها در چابهار و راسک + ویدئو
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور ایران پیشتر گفت: حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به شهرستان‌های چابهار و راسک با شکست صددرصدی مواجه شد که در این عملیات علاوه بر به هلاکت رسیدن هشت تروریست، سایر تروریست‌ها که در یک منزل مسکونی مخفی شدند در محاصره کامل هستند و پنج مدافع امنیت شهید و ۱۰ نفر نیز زخمی شدند.
سید مجید میراحمدی درباره آخرین جزئیات درگیری در جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد: گروهک تروریستی جیش الظلم در ۲ شهرستان چابهار و راسک به طور همزمان اقدام به انجام عملیات تروریستی کرد که در راسک موفق به نفوذ و تصرف مقر سپاه نشد.
وی افزود: هدف تروریست‌ها بعد از تصرف این مکان‌ها به شهادت رساندن تمامی حافظان امنیت در این مقرها بود که با لطف خدا و رشادت حافظان امنیت اقدام کور این گروهک با شکست صددرصدی مواجه شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала