واکنش نتانیاهو به تهدیدات ایران

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر بنیامین نتانیاهو
بنیامین نتانیاهو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
اشتراک
بنیامین نتانیاهو به تهدیدات ایران پاسخ داد: اسرائیل قادر به دفاع از خود است.
به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در اولین اظهار نظر خود درباره تهدیدات تهران برای پاسخ به حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت که اسرائیل به هر گونه آسیبی که به امنیت آن وارد شود پاسخ خواهد داد.
نخست وزیر اسرائیل در جلسه کابینه نظامی - سیاسی وزیران گفت: ایران سال ها علیه ما چه مستقیم و چه از طریق نیروهای نیابتی اش کار کرده است و به همین دلیل اسرائیل هم علیه ایران و نیروهای نیابتی اش چه در زمینه دفاعی و چه تهاجمی کار کرده است. ما می دانیم که چگونه از خود محافظت کنیم و بر اساس یک اصل ساده عمل خواهیم کرد. به هر کسی که به ما آسیب برساند یا قصد انجام آن را داشته باشد صدمه خواهیم زد.
آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
پیام رهبر ایران خطاب به اسرائیل به زبان عبری
روز چهارشنبه، در بحبوحه تهدیدات تهران برای پاسخ به حمله اخیر به کنسولگری ایران در دمشق، ارتش اسرائیل وضعیت امنیتی را ارزیابی کرد و تصمیم گرفت تا فراخوان نیروهای ذخیره را برای یگان‌های پدافند هوایی افزایش دهد.
اسرائیل روز دوشنبه ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در جنوب غربی دمشق را مورد حمله هوایی قرار داد که در نتیجه آن، بخشی از ساختمان کنسولی سفارت و اقامتگاه سفیر هدف قرار گرفت.
در جریان این حمله هوایی هفت نفر از جمله سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی کشته شدند
سران و مقامات کشورهای متعددی، ازجمله سوریه، کوبا، چین، روسیه، پاکستان، عمان، کویت، اردن، مصر و شماری دیگر حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала