در مسکو به ناتو قول دادند که به هر تهدید امنیتی علیه روسیه پاسخ دهند

© Photo / Public domain/U.S. Air Force/Tech. Sgt. Clayton LenhardtСолдаты польских вооруженных сил поднимают флаг НАТО во время церемонии в лагере Бутмир, Босния и Герцеговина
Солдаты польских вооруженных сил поднимают флаг НАТО во время церемонии в лагере Бутмир, Босния и Герцеговина - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.04.2024
اشتراک
الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد هرگونه تهدید ناتو علیه امنیت روسیه بی پاسخ نخواهد ماند.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: هر گونه تهدیدی برای امنیت کشور ما بی پاسخ نخواهد ماند.
این دیپلمات به رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین اشاره کرد که اخیراً در پیامی به مجلس فدرال گفت: "ما سرنوشت کسانی را به یاد می آوریم که زمانی نیروهای خود را به خاک کشورمان فرستادند، اما اکنون عواقب آن برای مداخله جویان احتمالی بسیار غم انگیزتر خواهد بود. "
 ناتو و اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
نماینده دومای روسیه: مسیر الحاق اوکراین به ناتو شبیه افسانه است
اخیراً به طور فزاینده ای نظراتی در مورد درگیری مسلحانه مستقیم بین ناتو و روسیه در غرب مطرح شده است. در کرملین خاطرنشان کرد که روسیه تهدیدی ایجاد نمی کند و کسی را تهدید نمی کند، اما اقداماتی را که به طور بالقوه برای منافع آن خطرناک است نادیده نخواهد گرفت.
علاوه بر این، در سال های اخیر، روسیه به فعالیت بی سابقه ناتو در امتداد مرزهای غربی خود اشاره کرده است. این ائتلاف در حال افزایش نیرو است و آن را "بازدارندگی از تجاوز روسیه" می نامد. مسکو بارها نسبت به آنچه در حال وقوع است ابراز نگرانی کرده است. وزارت امور خارجه روسیه آمادگی خود را برای گفت و گو با ناتو اعلام کرد، اما بر مبنای برابر حقوق و ضمناً غرب باید خط مشی نظامی سازی قاره اروپا را کنار بگذارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала