ناسا در حال مطالعه شی مرموزی که در فلوریدا سقوط کرده است

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر ناسا به مبارزه با کرونا می پیوندد
ناسا به مبارزه با کرونا می پیوندد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
اشتراک
نشریه آنلاین The Debrief گزارش داد که ناسا به تحقیقات مربوط به گزارش‌های مربوط به سقوط زباله‌های احتمالی ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) بر روی یک ساختمان مسکونی در فلوریدا پیوست.
به گزارش اسپوتنیک، مردی از فلوریدا در ماه مارس در شبکه‌های اجتماعی پست کرد که یک شی به خانه‌اش در ناپل، فلوریدا سقوط کرد و از سقف عبور کرد. این مرد عکس هایی از این شی را منتشر کرد و شکایت کرد که سعی کرده با ناسا تماس بگیرد اما هیچ پاسخی به درخواست هایش دریافت نکرده است.
جاش فینچ، سخنگوی ناسا در بیانیه‌ای گفت: "ناسا این شی را بازیابی کرده و با صاحب خانه کار می‌کند تا آن مورد را در مرکز فضایی کندی در فلوریدا تجزیه و تحلیل کند تا منشا آن در سریع‌ترین زمان ممکن مشخص شود".
این نشریه به نقل از این نشریه می نویسد، علاقه به جسمی که بر روی خانه آمریکایی سقوط کرده است با این واقعیت تقویت می شود که در همان زمان، فرماندهی فضایی ایالات متحده "ورود مجدد بسته باتری از ایستگاه فضایی بین المللی بر فراز خلیج مکزیک را زیر نظر داشت". پیام ها در شبکه های اجتماعی هیچ تایید رسمی اطلاعاتی در مورد ارتباط احتمالی آوارهای سقوط کرده در فلوریدا با ایستگاه فضایی بین المللی وجود ندارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала