اسرائیل حمله به اعضای سازمان غیردولتی را اشتباهی جدی خواند

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی زمینی ارتش اسرائیل
نیروی زمینی ارتش اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2024
اشتراک
نیروهای دفاعی اسرائیل حمله به غزه را که باعث کشته شدن اعضای سازمان غیرانتفاعی World Central Kitchen شد، "اشتباهی جدی" خوانده است.
به گزارش اسپوتنیک، هرزی هالوی رئیس ستاد کل نیروهای دفاعی اسرائیل گفت: "اعتصاب به قصد آسیب رساندن به کارمندان NGO انجام نشد. این اشتباهی بود که به دنبال شناسایی نادرست - در شب، در زمان جنگ، در شرایط بسیار دشوار افتاد. این اتفاق نباید می افتاد. این حادثه یک اشتباه جدی بود."
پیش از این شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داده بود که در حمله اسرائیل به غزه، کارکنان سازمان جهانی آشپزخانه مرکزی از جمله شهروندان لهستان، استرالیا و بریتانیا کشته شدند و بر اساس گزارش رسانه ها، یک پهپاد اسرائیلی به آنها در روستای دیر البلاح حمله کرد. در قسمت مرکزی نوار غزه در لحظه ای که در ماشین در حال حرکت بودند. علاوه بر خارجی ها، یک راننده فلسطینی نیز کشته شد.
یونیسف حملات اسرائیل به اردوگاه آوارگان فلسطینی در غزه را قتل عام خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2024
حماس: آمریکا مسئول اقدام اسرائیل در مجتمع بیمارستانی الشفاء است
آژانس تحقیقاتی سناد، متعلق به شرکت رسانه ای قطری الجزیره، گفت که حمله به کارکنان این سازمان غیردولتی عمدی بوده است. ارتش اسرائیل تحقیقاتی را درباره این حمله آغاز کرد.
World Central Kitchen در سال 2010 توسط سرآشپز و رستوران دار خوزه آندرس به عنوان یک پروژه بشردوستانه تأسیس شد که برای افرادی که در بلایای طبیعی گرفتار شده اند غذا ارائه می دهد. اولین ماموریت NPO ارائه کمک به قربانیان زلزله در هائیتی بود؛ متعاقباً، این سازمان به قربانیان طوفان و آتش سوزی در ایالات متحده کمک کرد، آشپزخانه های صحرایی را در طول همه گیری ویروس کرونا راه اندازی کرد و به پناهندگان در منطقه مرز لهستانی-اوکراینی کمک کرد. .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала