نبنزیا: روسیه حملات اسرائیل به خاک سوریه را به شدت محکوم می کند

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2024
اشتراک
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرد، کشورش حملات اسرائیل به خاک سوریه را به شدت محکوم می کند و آنها را نقض فاحش حاکمیت این کشور می داند.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا گفت: "روسیه حملات جاری به خاک سوریه را به شدت محکوم می کند و آنها را نقض فاحش حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور می داند. "
وی اضافه کرد: "ما بر این واقعیت تاکید داریم که چنین اقدامات تهاجمی اسرائیل که برای شعله‌ورتر کردن بیشتر درگیری طراحی شده است، غیرقابل قبول است و باید متوقف شود."
وی همچنین با اشاره به حملات اسرائیل به نوار غزه تاکید کرد: "ما در جلسه امروز شورای امنیت سازمان ملل متحد بحث در مورد حملات موشکی و بمب‌گذاری مداوم نیروهای دفاعی اسرائیل به اهداف مختلف در سوریه در پس‌زمینه عملیات نظامی بیت‌المقدس غربی در نوار غزه علیرغم درخواست قطعنامه 2728 شورای امنیت برای آتش بس فوری که در مقیاس بی‌سابقه‌ای از تلفات ادامه دارد را آغاز کردیم".
وی تاکید کرد: "ما از این بی اعتنایی آشکار از سوی رهبری اسرائیل با همدستی ایالات متحده در مورد تصمیم الزام آور قانونی شورای امنیت به شدت نگران هستیم."
در اول آوریل، خبرگزاری سانا گزارش داد که نیروی هوایی اسرائیل به ساختمانی در دمشق حمله هوایی کرده است. رسانه‌های ایرانی نیز به نوبه خود گزارش دادند که ساختمان کنسولگری ایران در پایتخت سوریه مورد حمله گرفته است. روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کشته شدن هفت مستشار نظامی از جمله سرلشکر محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاجی رحیمی و پنج افسر دیگر خبر داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала