گزارش و تحلیل

ادامه تلاشهای تروریست ها لرزاندن امنیت داخلی روسیه

© Sputnik / Виктор Антонюк /  مراجعه به بانک تصاویر ادامه تلاشهای تروریست ها لرزاندن امنیت داخلی روسیه
ادامه تلاشهای تروریست ها لرزاندن امنیت داخلی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2024
اشتراک
لابه لای خبر حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق خبری مبنی بر حمله تعدادی پهپاد به چند شرکت در تاتارستان روسیه نیز به چشم میخورد.
حمله هواپیمای بدون سرنشین در تاتارستان به شرکت‌هایی در یلابوگ و نیژنیکامسک انجام شد.
سرویس امنیتی فدرال روسیه در جمهوری تاتارستان اعلام کرد امروز سه شنبه تعدادی هواپیمای بدون سرنشین به چند شرکت در تاتارستان حمله نمودند، این حملات چند زخمی داشت، و خسارت جدی وارد نشد.
طبق این گزارش حمله هواپیمای بدون سرنشین در تاتارستان به شرکت‌هایی در یلابوگ و نیژنیکامسک انجام شد و روند فنی در این شرکت ها را مختل نشد. در این حادثه تا کنون ۶ نفر زخمی شده اند.
این حملات ما را به یاد حملات برخی پهباد های تروریستی به پایگاه هایی در ایران می اندازد.
طبق گزارشی که رویترز منتشر کرده این عملیات توسط پهباد های اوکراینی بر علیه دو پالایشگاه روسیه در این مناطق انجام شده.
حمله هواپیمای بدون سرنشین به چند شرکت در تاتارستان روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.04.2024
حمله هواپیمای بدون سرنشین به چند شرکت در تاتارستان روسیه
البته قصد آنها این بوده که بگویند اوکراینی ها موفق شده اند 1300 کیلومتر دورتر از مرزهای جنگ نفوذ کنند اما با توجه به مشابهت این عملیات با عملیاتی که اسرائیلی ها درون ایران انجام داده بودند به نظر می آید همان تکنیک استفاده شده، یعنی تعدادی از جاسوسان اقدام به وارد کردن چند پهباد سبک نموده اند و آنها را به پرواز در آورده اند تا به پالاشگاه ها ضرر بزند و بعد از آن به عنوان یک پروپاگاندا برای تقویت روحیه اوکراینی ها که در جبهه های جنگ در شکست هستند بهره ببرند.
کاملا هم مشخص است که تروریست ها از یک مرکز مشترک فرماندهی می شوند چون تکنیک ها مشابه است.
به نظر می آید حالا که اوکراین در جبهه های جنگ تاب مقاومت ندارد وحالا که آمریکایی ها در جریان حمایت از اوکراین و یا اسرائیل سردرگم شده اند و نمی دانند کدام طرف را بیشتر بگیرند و حالا که اروپایی ها هم ناتوان در حمایت از اوکراین برای مقابله با روسیه می باشند، اینها شگرد جدیدی را پیش گرفته اند و آن ایجاد نا امنی و اعمال تروریستی داخل روسیه است.
چند روز قبل عملیات تروریستی در مسکو و امروزه در تاتارستان.
آنچه مسلم است این می باشد که روسیه بیدی نیست که با این بادها بلرزد و قطعا عملیات ویژه خود در اوکراین را با قدرت و سرعت بیشتر ادامه خواهد داد.
طرف های مقابل هم به خوبی می دانند اگر ارتش روسیه در زمستان موفق شده نیروهای اوکراین و متحدانش را درهم بشکند و پیشروی کند در بهار و نهایتا تابستان می تواند کار را تمام کند و آنها الآن شدیدا دلواپس عواقب عملکرد خصومت وارشان بر علیه روسیه هستند.
دیگر جریان ناتوانی وقطعی بودن شکست اوکراین برای همه محرز شده، بحث این است که امروزه بدن اروپایی ها در اوج گرمای تابستان به لرزه در آمده که بعد از شکست اوکراین چه خواهد شد؟
دیگر اوکراین مهم نیست.
برخی مانند مثلا لهستان و انگلیس و حتی آلمان و فرانسه در ماجرای دشمنی با روسیه سنگ تمام گذاشته اند و برخی دیگر شریک بودند ولی شریک کمتر فعال.
عموما آنهایی که در این دشمنی سنگ تمام گذاشته اند امروزه دچار ترس و رعب و وحشت شده اند و می توان گفت آنها کنار اوکراین و پشت پرده حامی این اعمال تروریستی می باشند.
البته ایالات متحده آمریکا که مالک این گروه های تروریستی است را نمی توان کنار گذاشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала