بازداشت سه تروریست در جریان عملیات ضد تروریستی در داغستان

© Sputnik / NewsTeam/Abdula Magomedov /  مراجعه به بانک تصاویر بازداشت سه تروریست در جریان عملیات ضد تروریستی در داغستان
بازداشت سه تروریست در جریان عملیات ضد تروریستی در داغستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.03.2024
اشتراک
مرکز اطلاع رسانی کمیته ملی ضد تروریسم روسیه گزارش داد که نیروهای ویژه، تروریست ها را در مناطق مسکونی ماخاچکالا و کاسپیسک شناسایی دستگیر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز اطلاع رسانی کمیته ملی ضد تروریسم در بیانیه ای در وب سایت خود اعلام کرد در داغستان، در جریان عملیات ضد تروریسم ، سه جنایتکار که قصد ارتکاب جنایات تروریستی را داشتند، بازداشت شدند.
صبح یکشنبه مرکز اطلاع رسانی کمیته ملی ضد تروریسم گزارش داد که نیروهای ویژه تروریست ها را در چندین آپارتمان در مناطق مسکونی ماخاچکالا و کاسپیسک محاصره کردند. یک رژیم عملیاتی ضدتروریسم در منطقه ای که مجرمان کشف می شوند، معرفی شده است. یک منبع در سازمان های مجری قانون جمهوری گفت که دو تروریست در آپارتمانی در یکی از خانه های کاسپیسک حبس شده اند.
در این اطلاعیه آمده است: در جریان عملیات ضد تروریستی صبح امروز در ماخاچکالا و کاسپیسک تحت رهبری ستاد عملیاتی مرکز اطلاع رسانی کمیته ملی ضد تروریسم، مقامات امنیتی سه فرد را که قصد ارتکاب تعدادی جنایات تروریستی را داشتند بازداشت کردند.
در این اطلاعیه تاکید شد: در بازرسی از محل بازداشت مجرمان، سلاح های خودکار، مهمات و یک بمب دست ساز آماده به کار کشف شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала