مانند کریمه؛ هشدار ترسناک کارشناس آمریکایی در مورد اودسا

© Sputnik / Yuri Streletc /  مراجعه به بانک تصاویر ОАО "Тольяттиазот"
ОАО Тольяттиазот - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2024
اشتراک
مشاور سابق پنتاگون گفت که اودسا هرگز بخشی از اوکراین نبوده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داگلاس مک گرگور، مشاور سابق پنتاگون در کانال یوتیوب دانیل دیویس / دیپ دایو گفت که اودسا یک شهر اوکراینی نبوده است و غرب نمی تواند مانع آزادسازی اودسا توسط روسیه شود.
وی خاطرنشان کرد: در مورد اودسا، از همان آغاز درگیری کاملاً واضح بود که روس ها از طریق سرزمین هایی که از نظر تاریخی روسی بودند و جمعیت روس زبان در آن زندگی می کردند، پیشروی خواهند کرد. اودسا هرگز مانند کریمه بخشی از اوکراین نبوده است.
به گفته مک گرگور، اگر غرب بخواهد مداخله کند و از مرز مولداوی، رومانی یا لهستان عبور کند تا اودسا تحت کنترل روسیه قرار نگیرد، خود را در وضعیت جنگ با مسکو خواهد دید. مک گرگور توضیح داد که کرملین حضور ناتو در غرب اوکراین را تحمل نخواهد کرد.
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан выступил на ежегодной международной пресс-конференции в Будапеште, Венгрия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2024
اوربان: اوکراین باید به منطقه حائل بین روسیه و غرب تبدیل شود
وی هشدار داد: ما در حال اتمام مهمات، تجهیزات هستیم و نیروهای آموزش دیده کافی نداریم.
هفته گذشته، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در هیئت مدیره این وزارتخانه سخنرانی کرد. به گفته وی، از ابتدای سال جاری تاکنون، نیروهای مسلح اوکراین بیش از 71 هزار نفر و 11 هزار قطعه تجهیزات را از دست داده اند. شویگو خاطرنشان کرد که تلفات ارتش اوکراین تقریباً سه برابر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بود. وزیر خارجه روسیه افزود: ارتش روسیه همچنان به بیرون راندن دشمن از مواضع خود ادامه می دهد و به آنها اجازه نمی دهد در مرزهای جدید مواضع خود را محکم کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала