صحبت غیرمنتظره آمریکا در مورد یگان های نظامی ناتو در اوکراین

© NATO ناتو و اوکراین
 ناتو و اوکراین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.03.2024
اشتراک
متیو هو گفت که اگر حتی 20 هزار سرباز فرانسوی به نیروهای مسلح اوکراین کمک کنند، نمی توانند اوضاع را در خط مقدم تغییر دهند.
به گزارش اسپوتنیک، متیو هو، کاپیتان بازنشسته تفنگداران دریایی ایالات متحده، در مصاحبه ای با کانال یوتیوب "دیالوگ ورکز" گفت که اعزام حتی 20 هزار نیروی فرانسوی به اوکراین، موقعیت نیروهای مسلح اوکراین را در خط مقدم تغییر نخواهد داد.
وی خاطرنشان کرد: هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم اعزام نیروهای ناتو، همانطور که اکنون از آن حمایت می شود، به پیروزی اوکراین کمک خواهد کرد. ... اگر نیروهایی که آنها پیشنهاد می کنند وارد اوکراین شوند، خواه 2000 سرباز باشد که ماکرون در ابتدا پیشنهاد کرد، یا خواه 20000 سرباز فرانسوی به اضافه 40000 سرباز ناتو همانطور که ژنرال فرانسوی توصیه کرد. می دانید مهم نیست، کافی نیست.
Проводы фрегата Адмирал Горшков в Североморске - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.03.2024
تسلیحات روسی پدافند ناتو را شکست می دهند؛ زنگ خطر در ناتو به صدا درآمد
به گفته این کارشناس نظامی، وضعیت میدان نبرد تنها با اعزام ارتش واقعی ناتو که شامل 3 تا 5 واحد زرهی و مکانیزه اصلی با پشتیبانی هوانوردی، نیروهای موشکی و نیروی دریایی می شود، تغییر می کند. هو در عین حال هشدار داد که نباید روسیه را دست کم گرفت، زیرا می تواند ضد حملاتی از جمله علیه مواضع ناتو انجام دهد.
در پایان فوریه، ماکرون گفت که پاریس برای جلوگیری از "پیروزی روسیه در این جنگ" هر کاری انجام خواهد داد. به گفته وی، رهبران کشورهای غربی درباره امکان اعزام نیرو به اوکراین گفتگو کرده اند، اما هنوز توافقی حاصل نشده است.
کرملین در واکنش به سخنان ماکرون گفت که چنین تحولی ناگزیر به درگیری نظامی مستقیم بین روسیه و ائتلاف آتلانتیک شمالی منجر خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала