در کرملین انتظار دارند تلگرام توجه بیشتری به استفاده تروریست ها از این پیام رسان داشته باشد

© Sputnik / Наталья Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Мессенджер Telegram
Мессенджер Telegram - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.03.2024
اشتراک
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از پاول دوروف خواست تا تلگرام را با دقت بیشتری رصد کند، زیرا این پیام رسان به طور فزاینده ای به ابزاری در دست تروریست ها تبدیل می شود.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی کرملین گفت: "البته ما انتظار توجه بیشتری از پاول دوروف، مدیر و سازنده تلگرام داریم، زیرا این منبع منحصر به فرد و خارق العاده از نقطه نظر فناوری، که در واقع در برابر چشمان نسل ما رشد کرده است، به طور فزاینده ای به ابزاری در دست تروریست ها تبدیل شده و برای اهداف تروریستی استفاده می شود".
پسکوف تصریح کرد که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای مسدود کردن تلگرام در روسیه وجود ندارد.
ساختمان وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.03.2024
مسکو موضع آمریکا در قبال حمله تروریستی کروکوس را "مغرضانه" خواند
یک منبع آگاه روز چهارشنبه گفت، عاملان حمله تروریستی به تالار کنسرت کروکوس سیتی مسکو از طریق کانال تلگرامی صدای خراسان که متعلق به شاخه افغانستانی داعش است و برای مخاطبان در تاجیکستان کار می کنند، جذب شدند.
حمله به سالن کنسرت Crocus City Hall در شهر کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو در شامگاه 22 مارس رخ داد. چند نفر که بعداً معلوم شد اتباع تاجیکستان هستند. به داخل ساختمان هجوم بردند و با مسلسل به مردم تیراندازی کردند. آنها همچنین در چندین نقطه آتش سوزی بپا کردند که در نتیجه سقف سالن فرو ریخت و سالن کاملاً سوخت.
وزارت اوضاع اضطراری روسیه شامگاه چهارشنبه فهرست جدیدی از کشته شدگان این حمله تروریستی را منتشر کرد که شامل اسامی 143 نفر بود. بر اساس آخرین آمار، 182 نفر نیز مجروح شدند. عاملان حمله تروریستی دستگیر شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала