ترامپ برای تامین هزینه وثیقه مجبور به فروش دارایی های خود شد

© AP Photo / Tony Dejakدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.03.2024
اشتراک
رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که برای پرداخت وثیقه نیم میلیارد دلاری برای تجدید نظر در مورد تصمیم دادگاه نیویورک مجبور به فروش دارایی‌های مورد علاقه‌اش شده است.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ گفته است که شرط وثیقه ای که او به چالش می کشد، با هدف محروم کردن او از بودجه مبارزات انتخاباتی بوده است.
او در Truth Social نوشت: "هیچ جریمه ای نباید وجود داشته باشد. کار اشتباهی انجام نشده است. چرا مجبور می شوم "دارایی های محبوب" خود را بفروشم زیرا یک قاضی و دادستان کل نیویورک فاسد عددی دور از ذهن و مضحک تعیین کرده است."
او نوشت: "با خود فکر کردند، پول او را بردارید تا نتواند از آن برای نابودی حریف سیاسی خود، جو بایدن دزد استفاده کند. این مداخله در انتخابات است."
وکلای رئیس جمهور سابق قبلاً اعتراف کرده بودند که تا روز دوشنبه نتوانسته است 464 میلیون دلار وثیقه برای تجدید نظر در مورد تصمیم دادگاه در مورد افزایش ارزش دارایی ها پیدا کند. اگر مشکل حل نشود، ترامپ باید املاکی را که برایش ارزش قائل است و به آن افتخار می کند بفروشد یا خود دادستانی شروع به توقیف دارایی های او برای پرداخت جریمه ای معادل جریمه تعیین شده کند.
دادگاهی در نیویورک پیشتر ترامپ، پسران و شرکای تجاری او را به دلیل افزایش ارزش دارایی ها برای یک دهه و بین 812 تا 2.2 میلیارد دلار برای دریافت وام برای ساخت یک استراحتگاه گلف در میامی، یک هتل در واشنگتن و هتل هایی در شیکاگو مجرم شناخته بود. .
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала