جلوگیری از نزدیک شدن بمب افکن های نیروی هوایی آمریکا به مرز روسیه

© Sputnik / Nina Padalko /  مراجعه به بانک تصاویر میگ 31
میگ 31 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2024
اشتراک
وزارت دفاع روسیه: میگ-31 از نزدیک شدن بمب افکن های نیروی هوایی آمریکا به مرز روسیه جلوگیری کرد
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: یک جفت بمب افکن B-1B نیروی هوایی آمریکا به مرز روسیه در دریای بارنتز نزدیک شدند، یک جنگنده میگ-31 به هوا برخاست و اجازه هیچ گونه نقض مرز توسط هواپیماهای آمریکایی داده نشد.
در این پیام آمده است: در 24 مارس، سیستم های کنترل حریم هوایی روسیه بر فراز دریای بارنتز یک هدف هوایی گروهی را در نزدیکی مرز دولتی فدراسیون روسیه شناسایی کردند. برای شناسایی یک هدف هوایی و جلوگیری از تجاوز به مرز دولتی فدراسیون روسیه، یک جنگنده میگ 31 از نیروهای پدافند هوایی در حال انجام وظیفه به هوا برخاست. خدمه جنگنده روسی هدف هوایی را یک جفت بمب افکن استراتژیک B-1B نیروی هوایی آمریکا شناسایی کردند.
با نزدیک شدن جنگنده روسی، بمب افکن های استراتژیک آمریکایی مسیر پرواز خود را تنظیم کردند و سپس از مرز دولتی فدراسیون روسیه دور شدند.
وزارت دفاع روسیه اطلاع داد: هواپیمای روسی به سلامت به فرودگاه اصلی خود بازگشت؛ اجازه هیچ گونه نقض مرز دولتی روسیه داده نشد. پرواز جنگنده روسی بر اساس قوانین بین المللی برای استفاده از حریم هوایی بر فراز آب های بی طرف و با رعایت موارد ایمنی انجام شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала