توضیحات مالک تالار کروکوس سیتی درباره وضعیت امنیت ساختمان

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر توضیحات مالک تالار کروکوس سیتی درباره وضعیت امنیت ساختمان
توضیحات مالک تالار کروکوس سیتی درباره وضعیت امنیت ساختمان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2024
اشتراک
صاحب کروکوس: هیچ نیروی امنیتی نمی توانست در آن لحظه خرابکاران را متوقف کند.
به گزارش اسپوتنیک، آراز آگالاروف، مالک تالار شهر کروکوس، گفت که هیچ سرویس امنیتی نمی توانست در برابر خرابکاران مسلح مقاومت کند.
وی بیان داشت: شما باید بدانید که مثل هر جای دیگری، اگر افراد استتار شده با چهار کلاشینکف از ماشین پیاده شوند و شروع به تیراندازی به همه کنند... باید حواس تان باشد که هیچ سرویس امنیتی نمی تواند با این وضعیت مقابله کند... این یک عملیات نظامی بود. در اصل، توسط خرابکاران انجام شده است.
به گفته وی، سرویس امنیتی در این شرایط چه کاری می تواند "علیه این افراد" انجام دهد؟ پسرش امین آگالاروف افزود که کنترل کنندگان در تخلیه کمک کردند و هر کاری که در توان داشتند انجام دادند.
تیراندازی و آتش سوزی در شامگاه 22 مارس قبل از اجرای کنسرت در تالار شهر کروکوس در کراسنوگورسک در نزدیکی مسکو رخ داد. چند مرد استتار شده و بدون نقاب به داخل سالن هجوم بردند، آنها به سمت مردم شلیک کردند و بمب های آتش زا پرتاب کردند. بر اساس آخرین داده های کمیته تحقیق، 133 نفر جان باختند. بر اساس گزارش وزارت شرایط اضطراری، 152 نفر در نتیجه این حادثه زخمی شدند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز 24 مارس را عزای عمومی اعلام کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала