سردار رحیمی: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندن مالک "کوروش کمپانی" است

کوروش کمپانی
کوروش کمپانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2024
اشتراک
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ایران درباره پرونده کوروش کمپانی گفت: پلیس اینترپل فراجا درصدد بازگرداندان مالک آن است.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ایرنا، سردار حسین رحیمی روز شنبه در حاشیه سفر به مازندران درباره آخرین وضعیت پرونده کوروش کمپانی، اظهار کرد: پرونده کوروش کمپانی کماکان باز است.
وی با اشاره به اینکه پیگیری ابعاد مختلف این پرونده در دست بررسی است؛ افزود: یکی از موضوعاتی که هم اکنون در حال بررسی آن است در واقع کسانی است که در این پرونده در بخش‌های مختلف، قصور داشتند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ایران، خاطرنشان کرد: بررسی پرونده برخی از بانک‌ها، بخش‌هایی که مباحث پولشویی را کنترل می‌کردند، کسانی که در ترکیه پس از 33 روز بازداشت این فرد و تحویلش به سفارت، گذرنامه رسمی و قانونی به او دادند و از ترکیه خارج شده است، جمع‌آوری اموال این فرد اعم از اموال منقول و غیرمنقول و سایر موضوعات این کار دارد، انجام می‌شود.
رحیمی اعلام کرد: در 48 ساعت گذشته که آخرین وضعیت پرونده را که کنترل می‌کردم، همکارانم با جدیت کماکان این موضوع را در حال پیگیری هستند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا بازداشت متهم اصلی این پرونده ممکن است یا خیر، گفت: داریم با جدیت این پرونده را دنبال می‌کنیم و با پیگیری بسیار خوبی که پلیس اینترپل فراجا انجام داد بحث اعلان قرمز "امیرحسین شریفیان" مالک کوروش کمپانی صادر شد و کار در حال پیگیری است که امیدواریم به نتیجه برسیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала