چگونگی تلاش کی یف برای اختلال در انتخابات روسیه مشخص شد

© Sputnik / Stanislav Krasilnikov /  مراجعه به بانک تصاویر انتخابات ریاست جمهوری روسیه
انتخابات ریاست جمهوری روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2024
اشتراک
وزیر دفاع روسیه گفت که رژیم کی یف با استفاده از روش های تروریستی تلاش کرد انتخابات ریاست جمهوری روسیه را مختل کند. انها سعی داشتن مکان های اخذ آرا را مورد هدف خود قرار دهند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه در جلسه مقامات وزارت دفاع این کشور گفت: "بر اساس دستورالعمل فرماندهی کل قوا، نیروهای مسلح در جریان انتخابات ریاست جمهوری روسیه، از جمله در مناطق جدید کشور، رأی گیری امن را تضمین کردند".
وی خاطرنشان کرد: "رژیم کی یف برای برهم زدن رویدادهای انتخاباتی از روش های تروریستی برای نفوذ بر شهروندان روسیه استفاده کرد."
شایگو اضافه کرد: "حملات هدفمندی به محل های رأی گیری و مؤسسات دولتی که فقط غیرنظامیان در آن حضور داشتند، صورت گرفت. هم فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین و هم مستشاران غربی آنها از این موضوع اطلاع داشتند."
وزیر دفاع روسیه افزود: "برای جلوگیری از حملات تروریستی، نیروهای روسیه امنیت تاسیسات دولتی و اجتماعی را تقویت کرده و سیستم دفاع هوایی را تقویت کرده اند. در جریان انتخابات، 419 هواپیمای بدون سرنشین و 67 موشک در خاک روسیه سرنگون شدند."
انتخابات ریاست جمهوری روسیه از 15 تا 17 مارس برگزار شد. بر اساس نتایج بررسی 100 درصد از پروتکل ها، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فعلی 87.28 درصد از آرا را به دست آورد. میزان مشارکت 77.44 درصد بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала