رئیس امارات پیروزی پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت

© Sputnik / Sergei Savostyanov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین و محمد بن زید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی
پوتین و محمد بن زید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2024
اشتراک
رئیس امارات پیروزی بی قید و شرط ولادیمیر پوتین در انتخابات روسیه را تبریک گفت.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی کرملین خبر داد که محمد بن زید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی پیروزی بی قید و شرط ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت های بیشتر کرد.
در بیانیه سرویس مطبوعاتی کرملین آمده است: محمد بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی در این گفتگوی تلفنی ضمن تبریک پیروزی بی قید و شرط ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری، برای وی در بالاترین پست دولتی آرزوی موفقیت بیشتر کرد و از توجه به تقویت روابط روسیه و امارات تشکر کرد.
در جریان این گفتگو وضعیت درمنطقه مناقشه فلسطین و اسرائیل و تلاش‌های روسیه و امارات برای ارائه کمک‌های بشردوستانه به مردم نوار غزه مورد بحث قرار گرفت.
نکته غیرعادی در مذاکرات پوتین و رهبر امارات  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.02.2024
گفتگوی تلفنی پوتین و رئیس جمهور امارات در خصوص غزه
همزمان، دو طرف از توسعه همکاری های تجاری و اقتصادی که حجم آن در پایان سال گذشته به رکورد بی سابقه ای رسید، ابراز خرسندی کردند. روسیه و امارات متحده عربی تاکید کردند که به همکاری نزدیک در حوزه بین المللی از جمله در پلتفرم های مختلف چندجانبه ادامه خواهند داد.
سرویس مطبوعاتی کرملین افزود: پوتین از رئیس امارات به خاطر آرزوهای خوبش تشکر کرد و ماه مبارک رمضان را به همه مردم امارات تبریک گفت.
رای گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه طی سه روز: 15، 16 و 17 مارس انجام شد. بر اساس گزارش کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه، پس از بررسی 100 درصد آرا، ولادیمیر پوتین با 87.28 درصد آرا پیروز انتخابات ریاست جمهوری روسیه شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала