ترامپ قول داد در صورت انتخاب مجدد، شاهزاده هری را از آمریکا اخراج کند

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthشاهزاده هری، دوک ساسکس
شاهزاده هری، دوک ساسکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2024
اشتراک
ترامپ وعده داد در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده، شاهزاده هری را از آمریکا اخراج خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به جی‌بی‌نیوز گفت که در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا، در صورتی که تایید شود که وی به طور غیرقانونی اجازه اقامت در این کشور را دریافت کرده، می‌تواند شاهزاده هری را از این کشور اخراج کند.
ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا شاهزاده هری در صورتی که مقامات آمریکایی کشف کنند که وی در درخواست ویزا دروغ گفته است، باید "امتیازات ویژه" دریافت کند، ترامپ پاسخ داد که هیچ امتیاز ویژه ای به شاهزاده داده نخواهد شد.
ترامپ گفت: ما باید ببینیم که آیا آنها (مقامات ایالات متحده) چیزی در مورد مواد مخدر می دانند یا خیر، و اگر او (شاهزاده هری) دروغ گفته است، باید اقدامات لازم را انجام دهند.
به گزارش جی بی نیوز، طبق قوانین ایالات متحده، اعتراف شاهزاده هری به مصرف مواد مخدر می تواند دلیلی برای اخراج وی از این کشور باشد. این کانال با استناد به داده‌های وزارت امنیت داخلی ایالات متحده اشاره می‌کند که این وزارتخانه برای ردیابی سوابق مهاجرتی شاهزاده هری به دو هفته دیگر زمان نیاز دارد زیرا قاضی فدرال تصمیم می‌گیرد که آیا آنها باید به صورت عمومی منتشر شوند یا خیر.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала