سناتور سابق آمریکایی پیروزی پوتین را عاملی بازدارنده برای ناتو خواند

© Sputnik / Alexandr Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر Участники праздничного мероприятия, посвященного 10-летию воссоединения Крыма с Россией, в Центральном парке Новосибирска
Участники праздничного мероприятия, посвященного 10-летию воссоединения Крыма с Россией, в Центральном парке Новосибирска - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2024
اشتراک
سناتور سابق ایالت ویرجینیا، به اسپوتنیک گفت: "نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه می تواند عامل بازدارنده ای برای کشورهای غربی باشد که به فکر اعزام نیروهای مسلح خود به اوکراین هستند."
به گزارش اسپوتنیک، ریچارد بلک در مورد نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه گفت: " رای دهندگان روسی پیامی به ناتو ارسال کردند: "دست های خود را از قلمرو ما دور نگه دارید. ما مهاجرت دسته جمعی شما، بی قانونی، بی خدایی و رویاهای شما برای یک امپراتوری جهانی را رد می کنیم. روسیه به خدا، فرهنگ و سنت های خود اعتقاد دارد. ما آماده خون دادن برای آزادی خود هستیم و شما نمی توانید به ما فرمان دهید".
این سناتور سابق آمریکایی اذعان کرد که با وجود تمام محدودیت های اعمال شده از سوی کشورهای غربی، اقتصاد روسیه انعطاف پذیری خود را نشان داده است و کالاهای مصرفی همچنان به طور گسترده در دسترس هستند.
وی اضافه کرد: "انتخابات همچنین می تواند تأثیر مثبتی بر افکار جهانی داشته باشد. رئیس جمهور مکرون اخیراً "بالن آزمایشی" را برای آزمایش آمادگی کشورهای ناتو برای حمایت از ایده اعزام نیرو به اوکراین به فضا پرتاب کرد. پیشنهاد فرانسه مورد حمایت لهستان و تعدادی از کشورهای دیگر قرار گرفت. نتایج انتخابات روسیه می تواند ناتو را از اجرای پیشنهاد بی پروا ماکرون باز دارد."
به گفته بلک، پیروزی ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه آنقدر تعیین کننده بود که هیچ شکی در مورد حمایت رای دهندگان او در ذهن هیچکس باقی نگذاشت. وی خلاصه کرد: "فقط یک احمق این را انکار می کند."
رای گیری در انتخابات ریاست جمهوری روسیه طی سه روز انجام شد: 15، 16 و 17 مارس. پس از بررسی 100 درصد از پروتکل ها، پوتین 87.28 درصد آرا، نیکولای خاریتونوف 4.31 درصد آرا، لئونید اسلوتسکی - 3.2 درصد از آرا، ولادیسلاو داوانکوف - 3.85 درصد آرا را به دست آوردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала