روسیه چه نوع ضربه ای به ناتو در اوکراین وارد کرده است؟

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر ناتو
ناتو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2024
اشتراک
ارتش روسیه با ارتش آموزش دیده ناتو می جنگد و آن را درهم می شکند.
به گزارش اسپوتنیک، لری جانسون افسر سابق سیا در مصاحبه ای با کانال یوتیوب دیالوگ ورکز اظهار داشت که ارتش روسیه در حال شکست نیروهای مسلح اوکراین است که توسط متخصصان ناتو آموزش دیده اند.
این کارشناس گفت: "ارتش روسیه با ارتش آموزش دیده ناتو می جنگد و آن را درهم می شکند."
به گفته وی، ائتلاف آتلانتیک شمالی بر این باور بود که نیروهای مسلح اوکراین که توسط مربیان ناتو آموزش دیده و مجهز به سلاح های ناتویی است، می توانند در برابر نیروهای روسی مقاومت کنند و سپس آنها را بیشتر به سمت شرق سوق دهند، اما این اتفاق نیفتاد. جانسون تأکید کرد که تسلیحات کشورهای ناتو از کیفیت نسبتاً پایینی برخوردارند، در حالی که آنالوگ های روسی در میدان نبرد آسیب قابل توجهی به اوکراینی ها وارد می کنند.
سامانه راکتی گراد ارتش روسیه در منطقه عملیات ویژه نظامی در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه، بهترین تسلیحات اوکراین را نابود کرد
روز قبل، جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی در شورای امنیت ملی آمریکا، در شبکه « ای بی سی» اعلام کرد که نیروهای مسلح اوکراین به دلیل کمبود مهمات در دونباس عقب نشینی می کنند.
کرملین اعلام کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب کمکی به مذاکرات نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه قبلاً بارها خاطرنشان کرده بود که غرب اگر واقعاً می‌خواهد پایان درگیری را نزدیک‌تر کند، باید تحویل سلاح به اوکراین را متوقف کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала