تشدید حمایت روس ها از پوتین

© Sputnik / Mikhail Metzel/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، نامزد ریاست جمهوری روسیه و رئیس جمهور فعلی روسیه در دیدار با نمایندگان نیابتی در ستاد انتخاباتی
ولادیمیر پوتین، نامزد ریاست جمهوری روسیه و رئیس جمهور فعلی روسیه در دیدار با نمایندگان نیابتی در ستاد انتخاباتی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2024
اشتراک
یک روزنامه ترکیه نوشت که حمایت روس ها از پوتین افزایش یافته است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ترکیه ای آیدینلیک در مقاله ای به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری در فدراسیون روسیه نوشت که مردم روسیه حمایت خود از ولادیمیر پوتین را افزایش داده اند.
کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه گزارش داد که پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه با 87.32 درصد آرا پس از بررسی 99.65 درصد آراء پیشتاز است.
این روزنامه نوشت: "مردم روسیه حمایت خود را از ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه تقویت کرده‌اند. وضعیت پیرامون اوکراین "واکنش مثبت روس‌ها" را برانگیخت».
در این مقاله آمده است: "پوتین اعتماد خود به ریاست جمهوری را تایید کرد."
این روزنامه همچنین پس از انتشار نتایج اولیه به سخنرانی پوتین توجه نشان داده است که گفت: فدراسیون روسیه برای دستیابی به اهداف توسعه ملی در همه زمینه ها هر کاری انجام خواهد داد. واکنش کشورهای غربی به انتخابات روسیه قابل انتظار است، زیرا آنها از راه مسلحانه با فدراسیون روسیه می جنگند و تلاش می کنند توسعه کشور را مهار کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала