گزارش و تحلیل

آمریکایی ها درباره پوتین: "روس ها او را دوست دارند"

© Sputnik / POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Кандидат в президенты РФ, действующий президент РФ Владимир Путин выступает перед журналистами в своем избирательном штабе
Кандидат в президенты РФ, действующий президент РФ Владимир Путин выступает перед журналистами в своем избирательном штабе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2024
اشتراک
اسپوتنیک شما را با مطلب نشریه آمریکایی Breitbart که به انتخابات ریاست جمهوری روسیه اختصاص دارد، آشنا می کند.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه در مطلبی می نویسد، پوتین آماده است حکومت تقریباً ربع قرن خود را برای شش سال دیگر تمدید کند. او تنها با سه رقیب سر و کار داشته است. این انتخابات در حالی برگزار شد که حملات هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی منجر به کشته شدن چندین نفر شد. با این حال، رای دهندگان می گویند که از رای دادن به پوتین خوشحال هستند. مثلا، دمیتری سرگینکو که در مسکو رای داد، گفت: "من از همه چیز راضی هستم و می خواهم همه چیز همانطور که اکنون است ادامه یابد".
رای گیری طی سه روز در حوزه های رای گیری در سراسر کشور پهناور که دارای 11 منطقه زمانی است، و همچنین در مناطق جدید و آنلاین انجام شد. حوزه های رای گیری در روسیه عصر یکشنبه بسته شد، اما رای گیری در برخی از سفارتخانه ها در سراسر جهان همچنان ادامه داشت.
در حالی که روس‌ها در پای صندوق‌های رای بودند، یک حمله پهپادی بزرگ اوکراینی، یادآور چالش‌های پیش روی کرملین شد. وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که بیش از صد فروند پهپاد و موشک اوکراینی در آخر هفته سرنگون شده است. فرماندار منطقه بلگورود در مرز اوکراین گفت که سه نفر در نتیجه حملات تروریستی کشته شدند.
در طول دوره رای گیری، چندین نفر در برخی از حوزه های رای گیری، از جمله در مسکو و سن پترزبورگ، به دلیل تلاش برای آتش زدن یا انفجار مواد منفجره در آنجا دستگیر شدند. برخی دیگر به دلیل پرتاب رنگ سبز بر روی صندوق های رای بازداشت شدند. دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه پیشنهاد کرد افرادی که در حوزه های رای گیری مرتکب اقدامات خرابکارانه می شوند به خیانت متهم شوند.
تلویزیون دولتی روسیه و مقامات گفتند که درجه مشارکت رایدهندگان در خارج از کشور بالا بود. سفارت روسیه در آلمان، ویدئویی از یک صف در برلین در X (توییتر سابق) با نوشته "با هم ما قوی هستیم - ما به روسیه رای می دهیم!" منتشر کرد.
کامنت خوانندگان
PilotJohnBlackthorne
"پوتین آماده است حکومت تقریباً ربع قرن خود را تمدید کند".
مقایسه وضعیت کنونی مردم روسیه با آنچه قبل از به قدرت رسیدن پوتین بود، دشوار نیست. مردم و دولت روسیه امروز در وضعیت بسیار بهتری نسبت به اواخر دهه 90 قرار دارند. جای تعجب نیست که پوتین تا این حد مورد علاقه مردمش است. آیا آمریکایی ها هم می توانند همین را بگویند؟
AdamSzymanski
روس‌های متوسط الحال ​​او را دوست دارند، او قهرمان آنهاست. آنها همچنین ازنحوه برخورد او با دگرباشان جنسی (سازمان افراطی ممنوع در روسیه) و سایر منحرفان راضی هستند.
Notanymore
"روس‌های متوسط الحال او را دوست دارند".
این یک واقعیت مطلق است. همین امر در مورد اکثر مردم خارج از روسیه نیز صدق می کند. ما دیروز بحث کردیم که اگر پوتین در انتخابات "رئیس جمهور جهان" شرکت کند، در نهایت بیش از 80 درصد آرا را به دست خواهد آورد. فقط آمریکایی های دارای مغز "شست و شو شده" در شهرهای کوچک و برخی غربی های دیگر نمی دانند که پوتین چقدر در سراسر جهان محبوب است. غرب نمی تواند این را درک کند، زیرا منتخبان آن برای مردم کار نمی کنند، بلکه فقط برای خودشان کار می کنند.
KneelForNobody
پوتین انتخابات را برگزار کرد، اوکراین – خیر. بعد چه...
SomeOldGuy
جای تعجب نیست که او برنده بزرگی شد. زمانی که پوتین به قدرت رسید، اقتصاد روسیه در وضعیت بدی قرار داشت و روس‌ها مجبور بودند سالانه میلیون‌ها دلار گندم وارد کنند تا خودشان را تغذیه کنند. اکنون آنها نه تنها نیازهای خود را تامین می کنند، بلکه بزرگترین صادرکننده گندم در جهان هستند. پوتین در روسیه بسیار محبوب بوده و هست.
otep - CatRulerofEgypt
او رئیس جمهور بهتری از رئیس جمهور فعلی ماست.
Scott
پوتین، رئیس جمهور بزرگ ایالات متحده می شد. شهرهای روسیه تمیز، اقتصاد عالی، و جرم و جنایت کم است. هیچ تراجنسی که بچه ها را "آموزش" می دهد، وجود ندارد. سرویس بهداشتی و توالت برای تراجنس ها وجود ندارد. هیچ حضور مردان در ورزش بانوان، هیچ بی ال ام و آنتیفا.
این مزخرفات در یک لحظه از بین می رفت. اگر می توانستم، من در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به او رای می دادم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала