هشدار وزارت خارجه روسیه به اخبار جعلی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری

© Sputnik / Alexandr Piragis /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار وزارت خارجه روسیه به اخبار جعلی مربوط به انتخابات ریاست جمهوری
هشدار وزارت خارجه روسیه به اخبار جعلی  مربوط به انتخابات ریاست جمهوری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2024
اشتراک
وزارت خارجه روسیه: اخبار جعلی مربوط به رای گیری ها در انتخابات ریاست جمهوری روسیه در خارج از کشور در شبکه ها در حال انتشار است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه گزارش داد که اخبار جعلی در مورد رای دادن در خارج از کشور در فضای مجازی منتشر می شود؛ فیلم ها و عکس های روس هایی که در مراکز رای گیری در صف ایستاده اند به عنوان معترضین منتشر می شود.
در این پیام آمده است: اخبار جعلی در مورد رای گیری در خارج از کشور در شبکه های مجازی پخش می شود، از جمله در کانال های تلگرام... عکس ها و فیلم های متعدد از صف های روس هایی که برای انجام وظیفه مدنی خود در یکی از مراکز رای گیری متعدد آمده اند، توسط نهادهای خارجی روسیه گرفته می شود و سپس این ویدئو به عنوان یک اقدام اعتراضی منتشر می شود.
انتخابات ریاست جمهوری را 15، 16 و 17 مارس 2024 برگزار می شود. چهار نامزد ثبت نام شده توسط کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه برای پست ریاست دولت رقابت می کنند: لئونید اسلوتسکی، نیکولای خاریتونوف، ولادیسلاو داوانکوف و ولادیمیر پوتین.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала