اسلام‌آباد از تهران برای تامین امنیت اتباع پاکستان قدردانی کرد

© AFP 2023 / Ishara S.Kodikaraموضوع گفتگوی مقامات ارشد نظامی ایران و پاکستان
موضوع گفتگوی مقامات ارشد نظامی ایران و پاکستان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2024
اشتراک
سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان از اقدام ایران برای اقدام سریع در یافتن سه پاکستانی که توسط قاچاقچیان انسان ربوده شده بودند، قدردانی کرد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از ایسنا، زهرا ممتاز بلوچ، سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان در نشست خبری امروز (پنج‌شنبه) خود در پاسخ به سوالی درباره ربوده شدن چند تبعه پاکستانی، ازجمله سه زائر در ایران و اینکه اسلام‌آباد چه کارهایی در رابطه با این افراد انجام داده است، گفت: ابتدا می‌خواهم از مقامات ایرانی برای اقدام سریع در یافتن این سه پاکستانی که توسط باندهای جنایتکار ربوده شده بودند، قدردانی کنم.
او ادامه داد: ما برای تضمین حفاظت و عبور امن زائرین پاکستانی از ایران در هماهنگی نزدیک با مقامات ایران بوده‌ایم. از آنجایی که ادعا می‌کنید، ممکن است موارد دیگری نیز وجود داشته باشد، ما از چنین مواردی اطلاعی نداریم و زمانی که چنین مواردی به اطلاع ما برسد، قطعاً با مقامات ایرانی همکاری خواهیم کرد و از توانایی آن‌ها برای بازگرداندن اتباع پاکستانی و مبارزه علیه این باندهای جنایتکار مطمئن هستیم.
نخست وزیر جدید پاکستان: روابط با ایران را تقویت می کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
نخست وزیر جدید پاکستان: روابط با ایران را تقویت می کنیم
سخنگوی وزارت امورخارجه پاکستان در بخش دیگری از این نشست خبری که مشروح آن روی وب‌سایت وزارت امورخارجه پاکستان قرار گرفته است با ابراز نگرانی عمیق درباره ادامه جنایات رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان در نوار غزه اظهار داشت: ما حمله به مرکز توزیع مواد غذایی آنروا در بخش شرقی رفح در جنوب غزه را به شدت محکوم می‌کنیم. حمله به معدود مراکز توزیع غذا برای جمعیتی که در آستانه قحطی قرار دارند، بخشی از سیاست عمدی و غیرانسانی اسرائیل در ایجاد قحطی جمعی و سراسری است. این، غیر انسانی و جنایت علیه بشریت است.
وی ادامه داد: ما از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم که به جنایات مقامات اشغالگر اسرائیل علیه مردم فلسطین پایان دهد و به مسئولیت‌های خود بر اساس منشور سازمان ملل برای پایان دادن به رنج‌های فلسطینیان عمل کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала