هشدار پوتین در مورد ورود نیروهای لهستانی به خاک اوکراین

© Sputnik / Sergej Bobylev/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2024
اشتراک
رئیس‌جمهور روسیه اعلام کرد، اگر لهستان نیرو به اوکراین بفرستد، آن را ترک نمی‌کند؛ می‌خواهد زمین‌هایی را که متعلق به خود می‌داند، بازگرداند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با دمیتری کیسیلوف رئیس خبرگزاری راسیا سیودنیا گفت: "زیرا اگر مثلاً نیروهای لهستانی وارد خاک اوکراین شوند تا آنطور که به نظر می رسد، مرزهای اوکراین و بلاروس را پوشش دهند، مثلاً، مرزهای اوکراین و بلاروس یا در برخی مکان های دیگر به منظور آزاد کردن نیروهای نظامی اوکراینی برای شرکت در خصومت ها در خط تماس، من فکر می کنم که نیروهای لهستانی هرگز آنجا را ترک نخواهند کرد. این نظر من است".
رئیس جمهور روسیه توضیح داد که لهستان پس از آن می خواهد زمین هایی را که از نظر تاریخی متعلق به خود می داند، بازگرداند.
پوتین اضافه کرد: "چون آنها می خواهند بازگردانند. آنها این را می بینند، آنها می خواهند آن سرزمین هایی را که از نظر تاریخی متعلق به خود می دانند و توسط پدر ملت ها، جوزف ویساریونویچ استالین، از آنها گرفته شده و به اوکراین منتقل شده است را برگردانند. اگر واحدهای رسمی لهستان وارد آنجا شوند، بعید است که آنها را ترک کنند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала