اعتراف غرب؛ مرزهای جدید اوکراین افشا شد

© AP Photo / LIBKOSУкраинские военнослужащие. Архивное фото
Украинские военнослужащие. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2024
اشتراک
افسر اطلاعاتی سابق ارتش آمریکا گفت که در صورت ادامه مناقشه، اوکراین اودسا و خارکف را از دست خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی سابق ارتش آمریکا در کانال یوتیوب "دیالوگ ورکز" گفت که در صورت ادامه مناقشه، اوکراین ممکن است کنترل چندین شهر از جمله خارکف و اودسا را ​​از دست بدهد.
وی گفت: نمی دانم برای اودسا دیر شده است یا خیر. ... آیا آنها خارکف، دنپروپتروفسک را از دست خواهند داد. کی یف هنوز فرصت کمی برای نجات این سرزمین ها دارد، آنها باید همین الان همه چیز را متوقف کنند.
به گفته این کارشناس نظامی، روسیه دیگر در این مناقشه پیروز شده است و هیچ شانسی برای تغییر وجود ندارد. وی همچنین افزود که غرب با ارائه پول یا تسلیحات به اوکراین نمی تواند کاری برای تأثیرگذاری بر نتیجه مناقشه انجام دهد.
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2024
اظهارنظر زاخارووا درباره سخنان ماکرون در مورد اعزام نیروهای مسلح به اوکراین
وی در پایان گفت: اوکراین نمی تواند برنده شود. همه چیز برای آنها تمام شده است و روسیه آن را درک می کند، بسیار مهم است که اوکراین آن را بفهمد و غرب این پیروزی را به رسمیت بشناسد.
در اوایل فوریه، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در یک کنفرانس تلفنی به رهبری نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد که تلفات اوکراین در ژانویه از 23 هزار نفر فراتر رفته است. وی اظهار داشت که کی یف ذخایر باقیمانده خود را به نبرد می اندازد و با بسیج اجباری برای جلوگیری از فروپاشی نیروهای دفاعی خود تلاش می کند. همزمان، یگان های روسی در حال حرکت به جلو و گسترش مناطق تحت کنترل خود هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала