بمب هوایی روسیه، توازن قوا را تغییر داده است

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر بمب هوایی روسیه، توازن قوا را تغییر داده است
بمب هوایی روسیه، توازن قوا را تغییر داده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2024
اشتراک
رسانه ها می گویند که بمب هوایی FAB-1500 ( با مواد منفجره قوی) همراه با مجموعه ای از تجهیزات طراحی شده برای تبدیل بمب های هوایی سقوط آزاد به مهمات هدایت شونده "تعادل را تغییر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، CNN به نقل از پرسنل نظامی و کارشناسان مصاحبه شده می نویسد، بمب هوایی روسیه بمب هوایی FAB-1500 ( با مواد منفجره قوی) همراه با مجموعه ای از تجهیزات طراحی شده برای تبدیل بمب های هوایی سقوط آزاد به مهمات هدایت شونده، که گفته می شود به طور انبوه توسط نیروهای روسی مورد استفاده قرار می گیرد، "دفاع اوکراین را نابود کرده و تعادل را در خط مقدم تغییر داده است."
همانطور که این کانال تلویزیونی اشاره می کند، بمب گلاید یک سلاح یک و نیم تنی است که تقریبا نیمی از آن از مواد منفجره قوی تشکیل شده است. سی‌ان‌ان گزارش می‌دهد که با یک نمونه برنامه‌ریزی شده، می‌تواند مسافتی تا 70 کیلومتر را طی کند، که باعث می‌شود جنگنده پرتاب کننده چنین سلاحی برای بسیاری از سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین غیرقابل دسترس باشد.
جوزف ترویتیک، کارشناس نظامی، این توسعه نظامی روسیه را گزینه ای "بسیار مخرب تر" برای حملات هوایی خواند، که در آن هواپیماهای روسی می توانند بسیار دورتر از خطوط دفاعی دشمن باشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала