کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فرودگاه‌های ایران

CC BY 4.0 / IRNA / فرودگاه سردار جنگل
فرودگاه سردار جنگل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2024
اشتراک
فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا جمهوری اسلامی ایران از کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در فرودگاه‌های ایران طی یازده ماه امسال خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مهر، سردار رضا بنی اسدی فر به تشریح اقدامات و عملکرد رده‌های پلیس پیشگیری در یازده ماهه سال جاری پرداخت و گفت: با اشاره به افزایش 21 درصدی پروازهای داخلی و خارجی، پلیس فرودگاه‌های کشور از ابتدای سال جاری موفق شد با تلاش شبانه روزی امنیت بیش از 40 میلیون مسافر را در قالب بیش از 333 هزار پرواز داخلی و خارجی تأمین و رضایت مراجعه کنندگان را به خوبی جلب کند.
این مقام ارشد انتظامی ایران ادامه داد: با اقدامات مؤثر پیشگیرانه این پلیس توانسته است، قاچاق کالا و ارز در حوزه خطوط هوایی را مدیریت که این کشفیات در مقایسه با مدت مشابه آن در سال گذشته از افزایش 132 درصدی با ارزش تقریبی 6 هزار و 438 میلیارد و 654 میلیون ریال برخوردار بوده است.
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا ایران با تأکید بر اینکه در یازده ماهه سال جاری 2 تن و 217 کیلو و 712 گرم انواع مواد مخدر در فرودگاه‌های کشور کشف و ضبط شده است، گفت: در این ارتباط 10 هزار و 476 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.
وی تصریح کرد: در این بازه زمانی 16 کیلو و 237 گرم طلا، 19 کیلو و 463 گرم شمش طلا و322 قطعه سکه طلای غیرمجاز از مسافران خطوط هوایی کشف شد.
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان خاطرنشان کرد: پلیس فرودگاه آمادگی لازم برای تأمین امنیت مسافران نوروزی را دارد و افتخار می‌کند با تلاش شبانه روزی و مجاهدانه کارکنان خود، در فرودگاه‌های کشور، آرامش، توأم با نشاط را برای آنان فراهم سازد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала