ماسک دموکرات ها را به استفاده از مهاجران غیرقانونی در جریان رای گیری متهم کرد

© AP Photo / Benjamin Fanjoyایلان ماسک
ایلان ماسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2024
اشتراک
کارآفرین آمریکایی در شبکه اجتماعی X دموکرات ها را به استفاده از مهاجران غیرقانونی برای تقویت نفوذ سیاسی متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ایلان ماسک خاطرنشان کرد که سرشماری ایالات متحده همه افراد در شهرها را بدون توجه به شهروندی آنها شمارش می کند. به گفته این کارآفرین، دموکرات‌ها در سنا با اصلاحیه‌ای که شمارش مهاجران غیرقانونی در توزیع کرسی‌های کنگره و آرای کالج الکترال پایان می‌داد، مخالفت کردند.
ماسک نوشت: "از آنجایی که مهاجران غیرقانونی اکثراً در ایالت‌های دموکرات هستند، آرای مجلس نمایندگان و رئیس‌جمهور حدود 5 درصد به سمت چپ تغییر می‌کند که برای تغییر کل توازن قدرت کافی است".
به نظر او این به دلیل تعداد کم اخراج های انجام شده توسط دولت جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده است.
بحران مهاجرت در مرز جنوبی ایالات متحده پس از آن که دادگاه عالی ایالات متحده به درخواست دولت اجازه برداشتن حصار سیم خاردار را که مقامات تگزاس در امتداد مرز با مکزیک قرار داده بودند، تغییر جدیدی به خود گرفت. فرماندار ایالت گرگ ابوت با اعلام یک "تهاجم" و اقدامات محافظتی از خود به دلیل وضعیت هجوم مهاجران پاسخ داد. وی تاکید کرد که ایالت سیاست های خود را اجرا خواهد کرد در حالی که مقامات فدرال در محافظت از مرز کوتاهی می کنند. فرمانداران جمهوری خواه 25 ایالت آمریکا، از جمله فرماندار فلوریدا، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را به عدم تمایل به مبارزه با مهاجرت غیرقانونی متهم کردند و همبستگی خود را با مقامات تگزاس اعلام کردند.
ایالات متحده شاهد سطوح بی سابقه مهاجرت غیرقانونی است و مقامات مرزی دسامبر گذشته 302000 عبور غیرقانونی از مرز را ثبت کردند که بیشترین تعداد در یک ماه است. علاوه بر این، رکورد تعداد مهاجران غیرقانونی در تمام سه سالی که جو بایدن در راس ایالات متحده است، ثبت شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала