پوتین: انحصارگری آمریکا مورد پسند اکثر کشورها نیست

© Sputnik / Gavriil Grigorov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит совместную "прямую линию" с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе
Президент РФ Владимир Путин проводит совместную прямую линию с гражданами и большую пресс-конференцию с журналистами в Гостином дворе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2024
اشتراک
رئیس جمهور روسیه گفت که انحصارگری آمریکا مورد پسند اکثر کشورها از جمله متحدانش نیست.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با شرکت کنندگان جشنواره جهانی جوانان خاطرنشان کرد که انحصارگری آمریکا مورد پسند اکثریت قریب به اتفاق کشورهای جهان از جمله متحدان آن نیست.
پوتین افزود: آمریکا با تقویت انحصارگری خود خیلی سریع با این واقعیت مواجه شد که اکثریت قریب به اتفاق کشورهای جهان واقعاً آن را دوست ندارند و به‌تدریج همه دیدند که مقاومت در برابر چنین نظم جهانی نوظهوری در حال افزایش است. وی در ادامه تاکید کرد که متحدان آمریکا نیز این را دیدند، اما مجبور شدند "سکوت کنند" زیرا "وابستگی زیادی در حوزه اقتصادی و رسانه‌ها به آمریکا دارند."
جشنواره جهانی جوانان از 1 تا 7 مارس در منطقه فدرال سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود. برگزار کننده این جشنواره، سازمان جوانان روسیه است. خبرگزاری اسپوتنیک شریک عمومی اطلاعات جشنواره جهانی جوانان 2024 است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала