سال 2024؛ اخبار ترسناکی به زلنسکی درباره اودسا داده شد

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press OfficeПрезидент Украины Владимир Зеленский недалеко от линии фронта в Донецкой области
Президент Украины Владимир Зеленский недалеко от линии фронта в Донецкой области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2024
اشتراک
رسانه: اوکراین ممکن است در سال 2024 کنترل اودسا را ​​از دست بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ایتالیایی Fatto Quotidiano بر این باور است که اوکراین ممکن است در سال 2024 کنترل اودسا را ​​از دست بدهد.
در مقاله این روزنامه آمده است: در سال 2022، قابل پیش بینی بود که اوکراین در این درگیری شکست خواهد خورد، و در سال 2024 دلیلی وجود دارد که فرض کنیم روسیه اودسا را ​​خواهد گرفت.
خاطرنشان می شود که هر روز وضعیت نیروهای اوکراینی وخیم تر می شود، زیرا زلنسکی در نزدیکی آودیوکا شکست وحشتناکی را متحمل شد. در نتیجه ارتش روسیه طی چند روز سه روستای دیگر در غرب آودیوکا را آزاد کرد و به پیشروی خود ادامه می دهد.
ساختمانهای ویران در آودیوکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نظامیان اوکراینی در آودیوکا، فرار را بر قرار ترجیح دادند
در این مقاله تاکید می شود: نیروهای مسلح اوکراین از هم پاشیده است. آنها نه پول دارند، نه سلاح، نه مهمات، نه سرباز و نه سامانه پدافند هوایی دارند.
شامگاه 17 فوریه، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه به ولادیمیر پوتین درباره تصرف کامل آودیوکا گزارش داد. رئیس جمهور روسیه این موفقیت و پیروزی مهم را به ارتش روسیه تبریک گفت.
آودیوکا شهر شمالی دونتسک است که از آغاز عملیات ویژه درگیری برای تصرف آن ادامه دارد. نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم از آنجا پایتخت جمهوری خلق دونتسک و دیگر شهرک های دونباس را گلوله باران می کردند. آزادسازی شهر این امکان را فراهم کرد که خط مقدم را از دونتسک دور کرده و به طور قابل توجهی از حملات دشمن محافظت کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала