رئیس جمهور روسیه: بریکس همانند آهن ربا بسیاری از کشورها را به خود جذب می کند

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Учавстник бизнес-форума проходит мимо логотипа саммита БРИКС в ЮАР
Учавстник бизнес-форума проходит мимо логотипа саммита БРИКС в ЮАР - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2024
اشتراک
ولادیمیر پوتین، بریکس را اتحادیه قدرتمندی خواند که سایر کشورهای جهان را به خود جذب می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با شرکت کنندگان جشنواره جهانی جوانان خاطرنشان کرد که بریکس امروز یک اتحادیه قدرتمند است که بسیاری از کشورهای جهان را به خود جذب می کند.
وی گفت: امروزه بریکس یک اتحادیه قدرتمند و جدی است. بریکس همانند آهن ربایی است که بسیاری از کشورهای جهان را به خود جذب می کند. در حال حاضر تولید ناخالص داخلی کشورهای بریکس بیشتر از تولید ناخالص داخلی کشورهای گروه 7 است و تولید ناخالصی این کشورها همچنان افزایش خواهد یافت. این در حال حاضر یک واقعیت پزشکی است، هیچ کاری نمی توان در مورد آن انجام داد، دیگر امکان پذیر نیست.
پوتین همچنین خاطرنشان کرد که بریکس در روسیه متولد شد و کشورهای دیگر نیز به تدریج به آن پیوستند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دیدار با شرکت کنندگان جشنواره جهانی جوانان در مورد کشورهای آفریقایی گفت: هیچ یک از رهبران کشورهای آفریقایی مستقیماً از روسیه چیزی نخواستند، اما مسکو آماده کمک است.
وی گفت: در جریان تماس های متعدد با رهبران آفریقا، حتی کشورهایی که وضعیت اقتصادی در آنها بسیار دشوار است و مردم در آنجا بسیار سخت زندگی می کنند و اغلب دچار سوء تغذیه هستند، حتی یکی از آنها، من می خواهم بر این موضوع تاکید کنم که هیچ کشوری مستقیماً چیزی از روسیه نخواسته است. پوتین در ادامه گفت که همه این کشورها فقط از ایجاد همکاری اقتصادی عادلانه و صادقانه صحبت می کنند و روسیه آماده حمایت از آنها است.
کمک بشردوستانه روسیه به کشور آفریقایی مالی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.01.2024
کمک بشردوستانه روسیه به کشور آفریقایی مالی
جشنواره جهانی جوانان از 1 تا 7 مارس در منطقه فدرال سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود. برگزار کننده این جشنواره، سازمان جوانان روسیه است. خبرگزاری اسپوتنیک شریک عمومی اطلاعات جشنواره جهانی جوانان 2024 است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала