برقراری آتش بس در غزه قبل از رمضان ممکن خواهد بود؟

© AP Photo / Israel Defense Forcesنیروهای اسرائیلی در غزه
نیروهای اسرائیلی در غزه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2024
اشتراک
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته تلاش کرد تا چارچوب زمانی برای دستیابی به توافق آتش‌بس موقت در نوار غزه تعیین شود.
به گزارش اسپوتنیک، ریاض المالکی وزیر امور خارجه فلسطین به اسپوتنیک اطلاع داد که امیدوار است تا پیش از آغاز ماه رمضان حماس و اسرائیل بتوانند برای دستیابی به آتش بس به توافق برسند.
جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هفته گذشته سه بار تلاش کرد تا چارچوب زمانی برای دستیابی به توافق آتش‌بس موقت در نوار غزه تعیین شود و گفت که امیدوار است تا ماه رمضان به توافق برسند.
شورای همکاری خلیج فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
بیانیه پایانی نشست وزیران خارجه شورای همکاری خلیج فارس درباره غزه
سیاستمدار گفت: «این چیزی است که در واقع توسط ایالات متحده، قطر، مصر و اسرائیل انجام می شود. ما برای موفقیت آن انگشتان خود را صلیب وار نگه می داریم. زیرا برای ما بسیار مهم است که قبل از شروع ماه رمضان به توافق برسیم تا بتوانیم آن را بدون تلفات و بدون کشتار شروع کنیم.
این همان چیزی است که ما به آن امیدواریم. امیدواریم نتیجه اینگونه باشد. اگر موفق نشویم، باید به تلاش ها ادامه دهیم. این موضوع اهمیت زیادی دارد، زیرا در نهایت، جان فلسطینیان در خطر است و ما نمی‌توانیم اجازه دهیم اسرائیل هر روز به کشتار غیرنظامیان بی‌گناه، به‌ویژه کودکان و زنان، ادامه دهد."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала