فستیوال جهانی جوانان،مبارزه ای برای آینده است

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر فستیوال جهانی جوانان،مبارزه ای برای آینده است
فستیوال جهانی جوانان،مبارزه ای برای آینده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
اشتراک
کرینکو جشنواره جهانی جوانان در سیریوس را مبارزه ای برای آینده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی کرینکو، معاون اول اداره ریاست جمهوری روسیه گفت: جشنواره جهانی جوانان که در منطقه سیریوس برگزار می‌شود، فقط یک رویداد بین‌المللی نیست، بلکه مبارزه‌ای برای آینده است و کسانی که سعی کردند روسیه را در برگزاری این رویداد محدود کنند "به طرز بدی شکست خوردند.
وی در جریان این فستیوال به خبرنگاران گفت: آنچه امروز در اینجا اتفاق می افتد فقط یک جشنواره جوانان نیست، مبارزه برای آینده است. و کسانی که سعی کردند از وقوع آن جلوگیری کنند، ارتباط روسیه با جهان را محدود کنند، بسیاری از شرکت کنندگان می گویند که آمدن آنها به اینجا ممنوع شد، سرزنش کردند که در روسیه با ناخوشایندی از آنها استقبال می شود، اینجا تهدید کننده زندگی آنهاست. از چشمان بچه ها می توان فهمید که آنها درک متفاوتی از روسیه دارند. کسانی که سعی کردند ما را محدود کنند، به سختی شکست خوردند و این مهمترین میراث برای ماست.
وی خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که امروز در جشنواره می افتد آینده جوانان را رقم می زند.
این گفتگوی دوستی و درک متقابل که در اینجا برقرار می شود، به طور قابل توجهی بر آنچه در کشورهای آنها اتفاق می افتد، و بر روابط آنها با روسیه، و بر آنچه در کل جهان در حال وقوع است، تأثیر می گذارد.
خبرگزارش اسپوتنیک شریک اطلاعاتی بین المللی فستیوال جهانی جوانان است. این فستیوال از 1 تا 7 مارس در منطقه سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала