شرکت کننده صربستانی فستیوال جهانی جوانان: در روسیه احساس می کنم درخانه خودم هستم

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت کننده صربستانی فستیوال جهانی جوانان: در روسیه احساس می کنم درخانه خودم هستم
شرکت کننده صربستانی فستیوال جهانی جوانان: در روسیه احساس می کنم درخانه خودم هستم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
اشتراک
یک روزنامه نگار صربستانی در فستیوال جهانی جوانان، گفت که او در روسیه احساس می کند که در خانه است.
به گزارش اسپوتنیک، نیکولا رادانوویچ، روزنامه‌نگار صربستانی که در جشنواره جهانی جوانان در سیریوس شرکت کرده است، گفت که در روسیه احساس می‌کند که در خانه خود است و دوستان و اطرافیانش می‌دانند که این کشور برای اطلاع‌رسانی صحیح می‌جنگد.
فستیوال جهانی جوانان در سیریوس برگزار می شود. رویدادهای اصلی در دو مکان برگزار می شود - در دانشگاه سیریوس و در میدان مدالنایا در به اصطلاح شهر جوانان و صلح، که به طور خاص برای رویداد بین المللی راه اندازی شده است.
هر روز به عنوان بخشی از جشنواره، گفتگوهای آزاد، نشست ها، نشست های خبری، گفتگوی کارشناسان و آشنایی با نمایشگاه ها برگزار می شود.
خبرنگار صربستانی در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: خوشحالم که به دعوت سفارت فدراسیون روسیه و خانه فرهنگ روسیه در صربستان پاسخ دادم و واقعاً از اعتماد شما سپاسگزارم. روسیه کشوری برادر برای مردم صربستان است و من در اینجا احساس می کنم در خانه خود هستم. من آمدم تا مردم را ملاقات کنم، تنوع فرهنگی را تجربه کنم و عشق و محبت را به روش صربستان گسترش دهم. من خیلی خوشحالم.
رادانوویچ گفت: خانواده، دوستان و همه اطرافیانم دوست دارند به هر چیزی زیبا و خوب از روسیه گوش دهند. آنها می دانند که روسیه برای اطلاعات صحیح، برای فرهنگ، برای ارزش ها و همچنین برای این واقعیت که روسیه سرزمین همه کسانی است که قلب بزرگی دارند می جنگد. روسیه به ما برادری، اتحاد، انسجام را می آموزد، به ما می آموزد که در مورد همه جنبه های زندگی بیشتر بدانیم، اما مهمتر از همه این است که یک کلمه و فرهنگ زیبا همه درهای این جهان را باز می کند. من هرگز شهر جوانان و سیریوس را فراموش نمی کنم.
خبرگزارش اسپوتنیک شریک اطلاعاتی بین المللی فستیوال جهانی جوانان است. این فستیوال از 1 تا 7 مارس در منطقه سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала