سیمونیان: خبرگزاری اسپوتنیک، نمونه ای از یک منبع اطلاعاتی بدون اخبار جعلی است

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Всемирный фестиваль молодёжи в Сочи
Всемирный фестиваль молодёжи в Сочи - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
اشتراک
سیمونیان از خبرگزاری اسپوتنیک به عنوان نمونه ای از یک منبع اطلاعاتی بدون اخبار جعلی نام برد.
به گزارش اسپوتنیک، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای Rossiya Segodnya و کانال تلویزیونی RT، خبرگزاری اسپوتنیک را نمونه ای از منبع اطلاعات بدون اخبار جعلی ذکر کرد و همچنین خواستار جداسازی مفاهیم "صداقت" و "بی طرفی" شد. بی طرفی ترفندی است که بی بی سی برای محروم کردن روس ها و روزنامه نگاران روسی از میهن پرستی و عاطفه مدنی به کار برد.
سیمونیان در طی یک گفتگوی آزاد در بخشی از جشنواره جهانی جوانان 2024 گفت: بگذارید مفاهیم را از هم جدا کنیم: صادقانه و بی طرفانه، اینها دو چیز متفاوت هستند. شما باید صادق باشید، نمی توانید بی طرف باشید. و وقتی طرف دیگری هستید، بحثی از بی طرفی نیست. چیزی به نام بی طرفی وجود ندارد. بی طرفی ترفندی ابداع شده توسط بی بی سی برای تغذیه ما و محروم کردن ما و روزنامه نگاران در حال رشد ما از میهن پرستی، محروم کردن ما از شهروندی وعاطفه مدنی است.
سیمونیان، در پاسخ به سوال یکی از شرکت کنندگان عملیات ویژه نظامی در مورد اینکه چگونه روزنامه نگاران جوان می توانند جعلیات را در مورد آنچه در یک منطقه جنگی اتفاق می افتد شناسایی کنند، گفت: در این جهان که در حال حاضر تعداد تقلبی‌ها در دنیای اطلاعات بسیار بیشتر از موارد غیر جعلی است، تنها راه برای محافظت کم و بیش از خود انتخاب دقیق منابع اطلاعاتی است. اگر مشترک، مثلاً خبرگزاری اسپوتنیک هستید، به شما اطمینان می دهم که هیچ خبر جعلی در آنجا وجود ندارد.
خبرگزارش اسپوتنیک شریک اطلاعاتی بین المللی فستیوال جهانی جوانان است. این فستیوال از 1 تا 7 مارس در منطقه سیریوس با فرمان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала