در رأس بوندسوهر از روسیه متنفرند

© AP Photo / Gero Breloerسربازان بوندسوهر در آلمان
سربازان بوندسوهر در آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2024
اشتراک
سناتور روس: اگر این نفرت وجود نداشت، آنها دست به طراحی نقشه آزمایشی علیه روسیه نمی‌زدند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی تسکوف، سناتور منطقه کریمه، عضو کمیته بین‌المللی شورای فدراسیون گفت که افراد متنفر از روسیه در رأس بوندسوهر قرار دارند.
پیش از این وزارت دفاع آلمان با اطلاع دادن به شبکه اول آلمانی "ای آر دی" تایید کرده بود که افسران ارتش آلمان شنود شده اند. اولاف شولز، صدراعظم آلمان به "دی پی ای" گفت که تحقیقات کامل، فشرده و سریع در مورد انتشار گفتگوی ضبط شده در حال انجام است و قول "روشن سازی سریع" در رابطه با این حادثه را داد.
تسکوف به اسپوتنیک گفت: "مکالمه شنود شده نشان داد که افراد متنفر از روس ها در رأس بوندسوهر قرار دارند. این روسوفوبیا نیست، بلکه نفرت از روسیه است. آنها از روس ها متنفرند. اگر این نفرت وجود نداشت، آنها دست به طراحی نقشه آزمایشی نمی‌زدند".
برلین، پایتخت آلمان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2024
شوکه شدن آلمانی ها از مکالمات افشا شده بین افسران ارتش آلمان در مورد حمله به پل کریمه
روز جمعه، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای "راسیا سیوودنیا" و کانال تلویزیونی "آر تی"، گفت که او یک فایل صوتی به دست آورده است که در آن افسران عالی رتبه بوندسوهر آلمان در مورد چگونگی بمباران پل کریمه صحبت می کنند. به گفته او، در این مکالمه 40 دقیقه‌ای، افسران بوندسوهر از ارتش آمریکا و بریتانیا نام می‌برند و "به طور اتفاقی بحث می‌کنند که اینها برای مدت طولانی مستقیماً در درگیری دخالت داشته‌اند". دیرتر، سیمونیان متن این گفتگو را منتشر کرد که بر اساس آن چهار نماینده ارشد بوندسوهر از جمله رئیس بخش عملیات و تمرین نیروی هوایی در گفتگو شرکت کردند، آنها در مورد ارسال موشک‌های تاروس به اوکراین و حمله اوکراین به پل کریمه صحبت کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала