در ارتش آلمان فایل صوتی گفتگوی افسران آلمانی درباره حمله به پل کریمه را معتبر می دانند

© AFP 2023 / Vano Shlamovدر ارتش آلمان فایل صوتی گفتگوی افسران آلمانی درباره حمله به پل کریمه را معتبر می دانند
در ارتش آلمان فایل صوتی گفتگوی افسران آلمانی درباره حمله به پل کریمه را معتبر می دانند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2024
اشتراک
فایل صوتی گفتگوی افسران عالی رتبه ارتش آلمان در مورد حمله به پل کریمه در بین نظامیان ارتش آلمان در حال پخش است و آنها این فایل صوتی را معتبر و واقعی می دانند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را نشریه آلمانی ولت منتشر کرده است.
پیش از این روزنامه بیلد نوشته بود که بسیاری از نکات در این فایل صوتی از صحت و واقعی بودن آن حکایت دارد.
در مقاله منتشره آمده است: "این فایل صوتی در بوندسوهر (ارتش آلمان) نیز در حال پخش است و چندین سرباز در گفتگو با ولت اظهار داشتند که این فایل معتبر است."
پیش از این وزارت دفاع آلمان از اظهار نظر در مورد فایل صوتی گفتگوی افسران ارتش آلمان در مورد حمله به پل کریمه با موشک های تاروس خودداری کرده بود . در همان زمان، این وزارتخانه در پاسخ به درخواست پورتال خبری T-Online گزارش داد که سازمان ضد جاسوسی آلمان در حال بررسی شنود احتمالی مکالمات بین افسران آلمانی است.
لاوروف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2024
اظهار نظر وزیر خارجه روسیه پیرامون گفتگوی افسران آلمانی در مورد حمله به پل کریمه
دیروز جمعه، مارگاریتا سیمونیان، سردبیر گروه رسانه ای "راسیا سوودنیا" (Rossiya Segodnya) و شبکه تلویزیونی "راشا تودی" (RT)، در شبکه اجتماعی VKontakte متن کامل گفتگو بین افسران آلمانی را در مورد "چگونه پل کریمه را بمباران خواهند کرد" را منتشر کرد. در این گفتگو که در 19 فوریه انجام شد، رئیس بخش عملیات و رزمایش های فرماندهی نیروی هوایی ارتش آلمان، فرانک گریف، بازرس نیروی هوایی اینگو گرهارتز و کارکنان مرکز عملیات هوایی فرماندهی فضایی ارتش المان ، فنسک و فراستدت حضور داشتند.
از جمله، طرفین پیشنهاد کردند که کل عملیات را به مراحل تقسیم کرده و برای کمک در برنامه ریزی به انگلیس مراجعه کنند. یکی از افسران همچنین گفت که در صورت استفاده از جنگنده فرانسوی رافال می توان از موشک های تاروس برای حمله استفاده کرد. علاوه بر این، در طول گفتگو، افسران ارتش آلمان سعی کردند چنان راهی برای حمله به پل بیابند که آلمان را به یک طرف درگیری تبدیل نشود. به عنوان یکی از گزینه ها آموزش اوکراینی ها پیشنهاد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала