در آمریکا فاش کردند که روسیه با جنگنده های اف ـ 16 در اوکراین چگونه مقابله خواهد کرد

© AP Photo / Esteban Felixجنگنده های اف ـ 16
جنگنده های اف ـ 16 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2024
اشتراک
نشریه آمریکایی پولیتیکو خاطرنشان می کند که نیروی هوافضای روسیه به پایگاه هایی در اوکراین که جنگنده های اف ـ 16 تحویل داده شده از غرب در آنجا مستقر خواهند شد، حمله خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نویسندگان مطلب منتشره در این نشریه با تاکید بر اینکه فرودگاه های محل استقرار جنگنده های غربی در اوکراین "به هدف اصلی بمباران ها توسط روسیه تبدیل خواهند شد" می نویسند: "بلند کردن این هواپیماها به هوا بسیار دشوار خواهد بود."
علاوه بر این، در این مقاله توجه به این واقعیت جلب می شود که اگر اف ـ 16 ها بلند شوند، بلافاصله به "هدف سیستم های دفاع هوایی روسیه" تبدیل می شوند.
اس ـ 400 برای عراق: آیا آمریکایی ها می توانند مانع این معامله شوند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2024
"مشکلات جدی"؛ چیزی که در انتظار "اف-16 ها" در اوکراین خواهد بود
کارشناسان همچنین هشدار می دهند که تعمیر این هواپیما هادر اوکراین بسیار دشوار خواهد بود. هواپیماهای جنگنده اف ـ 16 همچنین ممکن است در صورت استفاده از باندهای آماده شده به شکل نادرست آسیب ببینند.
روسیه معتقد است که ارسال تسلیحات به اوکراین مانع حل و فصل درگیری است ، کشورهای ناتو را مستقیماً به درگیری کشانده و به منزله " بازی با آتش است". سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ناتو نه تنها با تهیه سلاح، بلکه از جمله با آموزش پرسنل نظامی در انگلیس ، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها مستقیماً در درگیری شرکت دارند. کرملین اعلام کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب کمکی به مذاکرات نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала