"آنها بلافاصله حمله می کنند"؛ ژنرال آلمانی تاکتیک های روسیه در اوکراین را تحسین کرد

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинские солдаты во время военных учений в Украине
Украинские солдаты во время военных учений в Украине - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2024
اشتراک
مشاور سابق دبیرکل ناتو گفت که ارتش روسیه از تاکتیک های پیشرفته علیه نیروهای مسلح اوکراین استفاده می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، هارالد کویات، ژنرال بازنشسته بوندس وهر در مصاحبه با کانال یوتیوب Die Weltwoche گفت که ارتش روسیه با موفقیت از تاکتیک های پیشرفته با ضربات دقیق استفاده می کند و در نتیجه حداکثر خسارت را به نیروهای مسلح اوکراین وارد می کند.
وی خاطرنشان کرد: در غرب اصلاً در این مورد صحبت نمی کنند. روس ها موفق شده اند... قابلیت های تکنولوژیکی را توسعه دهند که مزیت عظیمی به آنها می دهد. ما آن را "اطلاعات، نظارت و شناسایی (ISR)" می نامیم. ... این سیستم با سلاح گره خورده است. این بدان معناست که به محض شناسایی هدف، بلافاصله و بدون تاخیر مورد حمله قرار می گیرد.
Военнослужащий Центрального военного округа на территории освобожденной Авдеевки - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2024
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
رسانه اوکراینی: ارتش اوکراین از لاستوچکینو عقب نشینی کرد
کویات تاکید کرد که چنین تاکتیک‌هایی سیستمی برای اتصال بین ماهواره‌ها، پهپادهای شناسایی و سایر انواع شناسایی است که با انواع مختلف سلاح‌ها کار می‌کند. وی افزود: علاوه بر این، برتری هوایی موفقیت ارتش روسیه را نیز تضمین می کند. به نظر او، این عوامل بود که بر شکست ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین تأثیر گذاشت.
در طول هفته گذشته، نیروهای مسلح روسیه چندین شهرک مسکونی را در جمهوری خلق دونتسک از جمله: پوبیدا، سیویرنویه، لاستوچکینو و پتروفسکویه آزاد کردند. پتروفسکویه در پنج کیلومتری شمال غربی آودیوکا قرار دارد که در 17 فوریه توسط نیروهای روسی آزاد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала