پوتین: روسیه یک معماری مالی جهانی ایجاد خواهد کرد

© Sputnik / Gavriil Grigorov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием к Федеральному Собранию
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием к Федеральному Собранию - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.02.2024
اشتراک
ولادیمیر پوتین گفت که روسیه یک معماری مالی جهانی بی هر مداخله ای ایجاد خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که روسیه یک معماری مالی جهانی جدید را بر پایه فناوری پیشرفته و عاری از هر مداخله سیاسی ایجاد خواهد کرد.
پوتین در سخنرانی خود در مجلس فدرال گفت: بر اساس یک پایه فناوری پیشرفته (روسیه) یک معماری مالی جهانی جدید، عاری از هر مداخله سیاسی ایجاد خواهد کرد.
مطابق قانون اساسی روسیه، رئیس جمهور روسیه سالانه با پیامی در مورد وضعیت کشور و جهت گیری های اصلی سیاست داخلی و خارجی در مجلس فدرال سخنرانی می کند. پیام ریاست جمهوری بردار توسعه کشور را تعیین می کند و قاعدتاً مبنای قوانین و احکام قرار می گیرد.
Президент РФ Владимир Путин обращается с посланием к Федеральному Собранию - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.02.2024
پوتین: بدون روسیه، نظم جهانی پایدار غیرممکن است
رئیس جمهور روسیه روزهای قبل را به آماده سازی این پیام اختصاص داد. دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد، پوتین شخصا روی متن کار کرد و در این رابطه "ده ها تماس تلفنی و شخصی" - با وزرا، معاونان نخست وزیر و روسای نهاد ها داشت. به طور سنتی تعداد افراد دعوت شده به این مراسم حدود 1 هزار نفر است. سناتورها و نمایندگان مجلس دومای فدراسیون روسیه، اعضای دولت، مقامات دفتر ریاست جمهوری فدراسیون روسیه، روسای دادگاه های قانون اساسی و عالی، اعضای شورای دولتی، مجلس اجتماعی ، فرمانداران، نمایندگان ادیان اصلی، دیپلمات ها و روزنامه نگاران (از جمله خارجی ها) از جمله آنها هستند. پیام به مجلس فدرال یک سخنرانی عمومی سالانه برای هر دو مجلس پارلمان است که وضعیت امور در کشور را ارزیابی می کند و جهت گیری های اصلی سیاست داخلی و خارجی را تعیین می کند. محتوا و شکل این پیام توسط خود رئیس جمهور تعیین می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала