پیروزی بایدن و ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب های خود در میشیگان

© Sputnik / Alexey Filippovمهاجر زاده مکزیکی نامزد اننتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا شد
مهاجر زاده مکزیکی نامزد اننتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2024
اشتراک
بر اساس پیش‌بینی‌های سی‌ان‌ان و فاکس، جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا، و دوتالد ترامپ رئیس جمهوری سابق این کشور در رای اولیه نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه ریاست‌جمهوری در میشیگان پیروز می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس برآوردهای سی ان ان، بایدن رهبر فعلی آمریکا پس از پردازش 10 درصد آرا، بیش از 78.5 درصد آرا را به دست آورده است. رقیب او دین فیلیپس کمتر از 3 درصد به دست آورد. فاکس نیوز، بر اساس نتایج پردازش 14 درصد آرا، به بایدن 79 درصد رأی می دهد؛ فیلیپس نیز نتوانست از سد 3 درصدی عبور کند. هر دو شبکه تلویزیونی پیروزی بایدن را پیش بینی می کنند.
همچنین فاکس نیوز، بر اساس نتایج پردازش 15 درصد آرا، گزارش می دهد که ترامپ 65.6 درصد و تنها رقیب او در مبارزه برای نامزدی جمهوری خواهان، نیکی هیلی، 30.2 درصد را به دست آورده است. سی‌ان‌ان به نوبه خود گزارش می‌دهد که ترامپ بر اساس نتایج پردازش 10 درصد آرا، 64.5 درصد، هیلی - 31.3 درصد را به دست آورده است.
هر دو شبکه تلویزیونی پیروزی ترامپ را پیش بینی می کنند.
انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2024 برگزار خواهد شد. دونالد ترامپ و نیکی هیلی برای نامزدی جمهوری خواهان رقابت می کنند. جو بایدن، رهبر کنونی آمریکا نیز اعلام کرد که قصد دارد دوباره از حزب دموکرات انتخاب شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала